Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیبت پُرتعداد بازیکنان اصلی پورتیموننسه در شکست برابر پورتو، شک فدراسیون فوتبال پرتغال را به دنبال داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست 7 بر صفر پورتیموننسه مقابل پورتو علاوه بر افزایش انتقادات نسبت به پائولو سرجیو، شک فدراسیون فوتبال پرتغال به تیم بازنده را نیز به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق گزارش خبرگزاری اکسپرس پرتغال، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که کمیته انضباطی فدراسیون، روند تحقیق درباره اتفاقات دیدار پورتیموننسه و پورتو را به دلیل احتمال میدان دادن کادر فنی پورتیموننسه به تیمی ضعیف آغاز کرده است.

دفاع جالب رئیس باشگاه پورتو از طارمی در برابر اهانت باشگاه اسپورتینگ

 

پورتیموننسه در این مسابقه از بازیکنانی استفاده کرد که در دیدارهای گذشته، کمتر به میدان رفته بودند. البته سرجیو سرمربی پورتیموننسه درباره این موضوع اظهار داشت: ما هفت تغییر در تیم ایجاد کردیم. چهار بازیکن ما محروم بودند و ناکاجیما (بازیکن پورتو که به صورت قرضی در پورتیموننسه بازی می‌کند) نمی‌توانست به میدان برود. این خبرها (شایعات درباره تبانی) کار هنرمندانی است که به مردم اطلاعات غلط دادند.

سرمربی پورتیموننسه با بیان اینکه فقط همین تیم را در فکر خود دارد، تصریح کرد: گاهی مردم، تو را بر مبنای اصول خود نقد می‌کنند و سایر افراد را نمی‌شناسند. رکورد من شفاف است و از زمانی که کارم را آغاز کردم، پله پله در فوتبال پرتغال بالا آمدم.

رکورد افسانه‌ای میلان که طارمی و یارانش نتوانستند آن را بشکنند

 

باشگاه پورتیموننسه نیز با صدور بیانیه‌ای، این اتفاق را حمله‌ای بی‌رحمانه و بی‌اساس توصیف کرد و نوشت: احمقانه است که باشگاه را در یک فرآیند تحقیقی قرار دهیم که جدیت تیم فنی، بازیکنان، مدیران و مدیریت را زیر سؤال می‌برد. این موضوع هنوز توسط فدراسیون فوتبال پرتغال به ما اعلام نشده است.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در برتری هفت گله تیمش برابر پورتیموننسه موفق به زدن سه گل و ثبت یک پاس گل شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی طارمی فدراسیون فوتبال پرتغال تیم فوتبال پورتو پرتغال لژیونرهای فوتبال ایران مهدی طارمی فدراسیون فوتبال پرتغال تیم فوتبال پورتو پرتغال لژیونرهای فوتبال ایران فدراسیون فوتبال پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری شباب الاهلی در خانه العین

تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت‌اللهی در خانه العین پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت‌اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند.

برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت‌اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد.

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

 

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏