Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:08:39 GMT

صدای شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل در منطقه به گوش می‌رسد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۲۴۹

صدای شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل در منطقه به گوش می‌رسد

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هم‌پیمانان اسرائیل در منطقه آتش کینه‌توزی این رژیم را روشن کرده‌اند و با پشتیبانی از این رژیم منحوس، زمینه جنایت‌های بزرگ را در کشورهای منطقه فراهم آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل ۲ جرثومه فساد در جهان آرامش و آسایش ملت‌ها را به مخاطره انداخته‌اند، تصریح کرد: امت اسلامی با ایستادگی در مقابل این زیاده‌خواهی این ۲ رژیم منحوس اجازه تعدی و تجاوز را نخواهند داد و در آینده‌ای نزدیک شاهد شکسته شدن استخوان‌های رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به جنایت‌های اخیر اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: یکی از جنایات اسرائیلی‌ها طی هفت دهه اشغال فلسطین، برخورد با اسرا و کودکان است به گونه‌ای که آمار منتشر شده از سوی مرکز اسرای فلسطینی نشان می‌دهد که تعداد بازداشت‌شدگان در زندان‌های اشغالگران اسرائیلی تا پایان سال ۲۰۲۱ به بیش از ۶ هزار نفر می‌رسد.

حجت‌الاسلام ستوده با اشاره به آپارتاید آشکار صهیونیست‌ها در تمام مناطق اشغالی افزود: اسرائیل سیاست‌های تفکیک فضایی، سلب مالکیت و کوچ اجباری اعمال می‌کند و ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا به این مسئله رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری نابودی اسرائیل نزدیک است، بیان کرد: جبهه مقاومت با ایستادگی در مقابل ظلم و جور این رژیم خونخوار و کودک‌کش هر چه سریع‌تر منطقه را از لوث وجود آنها پاک کرده و قدس شریف را آزاد خواهند کرد.

کد خبر 5478357

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اسرائیل روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس رژیم صهیونیستی مهدی ستوده فلسطین راهپیمایی روز قدس روز قدس 1401 بوشهر روز جهانی قدس روز قدس کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا آمار کرونا گرگان قزوین خراسان رضوی شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ارتش اسرائیل: کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفتیم

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما کنترل گذرگاه رفح را به صورت کامل به دست گرفته ایم.
 

 ارتش رژیم اشغالگر قدس همچنین اعلام کرد: نیروهای اسرائیلی بعد از به دست گرفتن کنترل این گذرگاه عملیات پاکسازی گسترده در این منطقه را آغاز می‌کنند.

شبکه الجزیره ساعتی قبل گزارش داد که نظامیان صهیونیست به گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه حمله کرده اند.

در همین خصوص «وائل ابوعمر» مسئول رسانه‌ای گذرگاه رفح در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: رفت و آمد مسافران در گذرگاه رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق این گذرگاه به نوار غزه کاملاً متوقف شده است.

وی اضافه کرد: این روند بعد از ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح متوقف شده است.

شب گذشته منابع عبری از تأیید مرحله اول حمله رژیم صهیونیستی علیه رفح از سوی کابینه جنگی این رژیم خبر دادند.

بر اساس این گزارش، آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز دوشنبه به طور رسمی از آغاز مرحله اول حمله زمینی در شرق رفح در جنوب غزه خبر داد.

گفتنی است نزدیک به ۱.۵ میلیون آواره فلسطینی در شهر رفح واقع در جنوبی‌ترین نقطه غزه پناه گرفته‌اند. در صورت آغاز حمله اسرائیل به این منطقه، آوارگان فلسطینی جایی برای رفتن ندارند.

دیگر خبرها

  • رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد
  • پیامدهای تسلط رژیم صهیونیستی بر محور فیلادلفیا در پی تجاوز به رفح
  • ادعای ارتش اسرائیل: کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفتیم
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • فشار‌ها بر اسرائیل احتمال آتش بس در غزه را افزایش داده است