Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:45:29 GMT

امام جمعه قشم: اسرائیل روز به روز در حال افول است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۸۹۰۴

امام جمعه قشم: اسرائیل روز به روز در حال افول است

گروه استان‌ها- امام جمعه قشم با بیان اینکه اسرائیل روز به روز در حال افول است، گفت: برخلاف القای بدخواهان که می خواهند موضوع قدس را موضوعی قومیتی و خاص یک کشور معرفی کنند، موضوع قدس موضوعی جهانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: امروز به یمن فریاد عدالت‌طلبی مردم ایران که تاثیر گرفته از تدابیر و اندیشه‌های انسان‌ساز خمینی کبیر و مقام معظم رهبریست، نه تنها دنیا به اهمیت موضوع قدس در نزد مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر جهان پی برده است بلکه نامگذاری روز قدس و دستاوردهای آن سبب برهم خوردن برنامه‌های استکبار نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زندگی فرد مومن با حمایت از مظلومان است که مفهموم پیدا می‌کند، افزود: فرد مسلمان باید همواره به مسائل جامعه و جهان اسلام توجه داشته باشد چون این موضوع سفارش شده دین و انبیا نیز هست.

امام جمعه بجنورد: عادی‌سازی روابط با اسرائیل یک طرح شکست خورده "عبری ـ عربی" استراهپیمایی خودرویی روز جهانی قدس در کابل؛ پرچم فلسطین به اهتزاز درآمدفرمانده سپاه اردبیل: نسل جوان در صحنه‌های سرنوست‌ساز ادامه‌دهنده راه شهید سلیمانی‌ها هستند

امام جمعه قشم با بیان اینکه حمایت از قدس و مردم مظلوم فسطین نشانه برادری ملت ایران با آن ملت مظلوم است، یادآور شد: نامگذاری روزی به نام قدس سبب احیا نهضت فلسطین و مقاومت در برابر اسرائیلی است که روز به روز در حال افول است.

حاجبی در ادامه از حضور پرشور اهل تشیع و تسنن در راهپیمایی امروز قدردانی کرد و افزود: موضوع فلسطین، برخلاف آنچه که بدخواهان و دشمنان سعی دارند وانمود کنند، مسئله‌ای جغرافیایی و یا قومیتی نیست بلکه مسئله‌ای جهانی، انسانی و دینی است که مورد دغدغه آزادی‌خواهان سراسر دنیا و حتی بسیاری از غیرمسلمانان نیز هست.

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند