Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم روز جهانی قدس امروز به دعوت سفارت کشورمان در کویت در یکی از تالارهای بزرگ این کشور با شکوه خاصی برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در این مراسم جمع کثیری از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، علما و روحانیون مسلمان و مسیحی، رئیس واعضای انجمن دوستی ایران و کویت، سفرای کشورهای اسلامی و خارجی، تعدادی از شخصیت‌های فلسطینی و نخبگان جامعه ایرانی مقیم کویت حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کشورمان در کویت در سخنانی در این مجلس گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم تحت ظلم و ستم دیده فلسطین یک سیاست کوتاه مدت و تاکتیکی نیست بلکه پیوند با اصول و مبانی انقلاب اسلامی و ریشه در اعتقادات دینی، انسانی و بشردوستانه ما دارد.

محمد ایرانی افزود: بدون تردید قضیه فلسطین مسئله اول جهان اسلام و محور وحدت امت اسلامی است و با این نگاه، رژیم صهیونیستی مشکل اول و مشکل اساسی جهان اسلام و دشمن اول امت اسلامی است.

وی تاکید کرد: در این روزها همه ما شاهدیم رژیم صهیونیستی در رفتارهای اخیر خود بر اقدامات خشونت آمیز علیه جامعه فلسطینیان افزوده است و دست به تنبیهات دسته جمعی می زند و هر روزه مرتکب نقض فاحش، مستمر و سیستماتیک حقوق بشر از جمله نقض حقوق کودکان و زنان می شود. آیا این اقدام جنایت علیه بشریت محسوب نمی شود؟

در ادامه مراسم محمد السنعوسی وزیر پیشین فرهنگ و اطلاع رسانی کویت و رییس انجمن دوستی طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت گسترش روابط مردمی و اجتماعی دو ملت همسایه و مسلمان از نقش جامعه ایرانی مقیم کویت در سازندگی این کشور تجلیل کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: انجمن دوستی ایران و کویت بتواند گام‌های موثری در پیشبرد همکاری تجاری و اقتصادی دو کشور بردارد.

در حاشیه مراسم نمایشگاه عکسی از مبارزات سلحشورانه مجاهدان فلسطینی علیه رژیم ددمنش صهیونیستی برپا شد.

برگزاری روز جهانی قدس در دمشقراهپیمایی خودرویی روز جهانی قدس در کابل؛ پرچم فلسطین به اهتزاز درآمدرسانه‌های عربی مراسم راهپیمایی‌ روز جهانی قدس در ایران را چگونه بازتاب دادند؟آمادگی مردم یمن برای برگزاری شکوهمند روز جهانی قدسبرگزاری روز جهانی قدس در جمهوری آذربایجانگرامیداشت روز جهانی قدس در چینبزرگداشت روز جهانی قدس در پایتخت برزیلراهپیمایی روز جهانی قدس در عراق و بحرین+ تصاویر

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کویت روز قدس اخبار کویت روز قدس روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان: ما دانشجویان استان گیلان، بار دیگر بر حمایت خود از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی تأکید می‌کنیم و از جامعه جهانی و تمام انسان‌های آزاده می‌خواهیم که برای تحقق عدالت و صلح در فلسطین تلاش کنند.

علی چتر عنبرین دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو ضمن محکوم کردن سرکوب دانشجویان و اساتید توسط مدعیان آزادی بیان گفت: سرکوب و برخورد خشن نیرو‌های امنیتی آمریکا با دانشجویان و اساتید معترض به نسل‌کُشی و جنایات وحشیانه جنگی رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های مختلف امریکا، مورد نگرانی و تنفر افکار عمومی جهان قرار گرفته است.

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان ادامه داد:رژیم منحوس در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، به ویژه پس از کشف گور‌های دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی تنفر از رژیم صهیونسیتی و حامیان آن غیرقابل کتمان است


چتر عنبرین تاکید کرد:ادامه جنبش‌های دانشجویی در حمایت از فلسطین و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، ماهیت خشونت طلب مقام‌های آمریکایی و حامیان ضدانقلاب را برملا کرد.

وی افزود:ما دانشجویان استان گیلان، بار دیگر بر حمایت خود از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی تأکید می‌کنیم و از جامعه جهانی و تمام انسان‌های آزاده می‌خواهیم که برای تحقق عدالت و صلح در فلسطین تلاش کنند و در همین راستا از فردا در دانشگاه‌های سراسر استان تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین کوتاه نمی‌آیند
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی