Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا شخصیت و تعهد رونالد آرائوخو را مورد ستایش قرار داد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا امیدوار است پس از رونالد آرائوخو، قرارداد گاوی نیز به زودی با این باشگاه تمدید شود.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا نیز همراه با رونالد آرائوخو در کنفرانس خبری تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه بارسلونا حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او علاوه بر تمجید از همکاری آرائوخو با باشگاه بارسلونا، در مورد تمدید قرارداد سایر بازیکنان مانند گاوی نیز صحبت کرد. خوان لاپورتا در این کنفرانس خبری گفت:

از آرائوخو متشکریم. با شخصی رو به رو هستیم که به ما هدیه ای فوری در زمان حال می دهد و پروژه میان مدت و بلند مدت ما را تثبیت می کند. او بازیکنی بزرگ، ارزشمند و بااستعداد است و با او شخصیت و تعهد را در تیممان داریم. همچنین از خانواده او که از اروگوئه آمده اند نیز تشکر می کنم، شما پسری خارق العاده دارید. او قلب ما را با شخصیت و تهدش تحت تاثیر قرار داده است. از شما بابت چنین تربیتی تشکر می کنم.

او بخشی از نسلی همراه با نیکو، گاوی، پدری، آنسو فاتی، فران تورس و... است. ما همچنین در انتظار اخبار خوبی در مورد گاوی هستیم. در حال کار بر روی تمدید قرارداد او هستیم و هر چیزی پروسه ای دارد. تمایل او برای موفقیت در بارسا چشمگیر و همان چیزی است که ما همیشه در نظر داریم. در حال تجمیع پروژه ورزشی هستیم. آسان نیست اما افرادی مانند رونالد آرائوخو به ما کمک می کنند. این شخصیت و تعهد است که تماشایی است و مردم هم متقابلاً به آن پاسخ می دهند. آرائوخو یکی از مهم ترین بازیکنان بارسلونا در یک دهه آینده خواهد بود.

این پروژه ای است که به تازگی در حال ساخت است، پیشرفت خواهد کرد و پایه های بسیار خوبی دارد. آرائوخو در خط دفاعی، هافبک هایی چون نیکو، پدری و گاوی و در خط حمله بازیکنانی چون فران و آنسو با شخصیت و ویژگی های لازم. این که در چنین زمانی رئیس بارسا هستم مایه افتخار است. ما در مورد سبکی صحبت می کنیم که همان طور که آرائوخو گفت، باید با آن وفق پیدا کرد. رونالد شخصیت برنده ای دارد و سازگاری برای او آسان تر است. این سیستم در لاماسیا تدریس می شود. رونالد همچنین کاتالونیا، نهاد و فرهنگ ما را درک می کند و بخاطر شخصیتش می توانید ببینید که او خودش را وقف دیگران می کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت استوری علیرضا حقیقی با جام! جدایی عجیب بازیکن اسپانیایی از فولاد فقط با ۶۸ دقیقه بازی! شروع مذاکرات سران لیورپول برای تمدید قرارداد یورگن کلوپ جلسه مدیر فوتبالی بارسلونا با مدیر برنامه های لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد آرائوخو تمدید قرارداد خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود

انتظار می‌رود در روزهای آینده، قرارداد جدیدی بین جانپیرو گاسپرینی و آتالانتا امضا شود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آتالانتا از عملکرد جانپیرو گاسپرینی کاملا رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این سرمربی 66 ساله پیشنهاد کند. آتالانتا علاوه بر حضور در فینال کوپا ایتالیا و فرصت کسب جام این رقابت‌ها، در لیگ اروپا نیز عملکرد درخشانی داشته و با حذف لیورپول، به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. برگامویی‌ها همچنین با قرارگیری در رتبه ششم سری آ و اختلاف ۲ امتیازی با رم رده پنجمی (با ۱ بازی کمتر نسبت به جالوروسی)، از شانس بسیار خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز برخوردارند.

گاسپرینی هم می‌خواهد بماند

در کنار علاقه آتالانتا، خود گاسپرینی نیز از ادامه همکاری با با این تیم استقبال می‌کند و به احتمال زیاد، به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ مثبت خواهد داد. سرمربی ایتالیایی تا سال ۲۰۲۵ با آتالانتا قرارداد دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آن را به مدت یک فصل دیگر نیز تمدید خواهد کرد.

ناپولی شانسی ندارد

در روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر علاقه ناپولی به مانوئل گاسپرینی شنیده شده بودند و از این سرمربی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت پارتنوپی نام برده می‌شد اما طبق ادعای گاتزتا، گاسپرینی و آتالانتا هیچ یک تمایلی به ترک یکدیگر ندارند و اورلیو دی لورنتیس باید روی دیگر گزینه‌ها برای نشستن روی نیمکت تیمش سرمایه‌گذاری کند.

آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم