Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان در حاشیه آیین عظیم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس به عنوان یک فریضه برای مردم ایران اسلامی تثبیت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سید رضا مرتضوی، گفت: برائت از ظالمین و مستکبران عالم به عنوان حسن ختام ایام ماه مبارک رمضان همه ساله در راهپیمایی روز جهانی قدس محقق می شود و مردم فهیم استان اصفهان که همواره پیشتاز عرصه های جهاد، مقاومت، ولایتمداری، شهیدپروری، جانبازی، ایثارگری بوده و هستند، امروز همچون سنوات گذشته به نحو شایسته، مقتدرانه و قاطعانه در کنار آحاد مردم ایران و همه آزادگان جهان با اخلاص کامل در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس مشارکت و حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان، با بیان اینکه شرایط رژیم صهیونیستی که حضرت امام خمینی (ره) از این رژیم به عنوان غده سرطانی یاد کردند، رو به اضمحلال است، خاطرنشان ساخت: باید همه کشورهای مسلمان و امت اسلام برای مقابله با توده سرطانی اسرائیل هوشیار و آگاه باشند، باید بدانیم هر جایی که نسبت به پیش بردن خاک‌ریزها کوتاهی کردیم آنها جلو آمدند، اکنون باید شرایط به نحوی پیش رود که با آگاه سازی ابنا بشر در سطح جهانی و بویژه در امت اسلام با این غده سرطانی مقابله قاطع صورت پذیرد که البته به فضل الهی و تدابیر آینده نگرایانه و داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این هوشیاری و دوراندیشی در سایه انسجام همگانی و هم افزایی و همگرایی جمعی هموطنان محقق و متجلی است.

 پس از اتمام آیین راهپیمایی روز جهانی قدس مرتضوی همگام با سایر مردم شریف و راهپیمایان روزه دار اصفهانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، آیت الله یوسف طباطبایی نژاد حضور یافت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس در اصفهان نماز جمعه روز قدس در اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • حضور استاندار گیلان در تحریریه خبرگزاری مهر
  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)