Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@16:01:04 GMT

وعده الهی در آزادی فلسطین است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۰۴۰۶

وعده الهی در آزادی فلسطین است

«آخوند قربان احمدی نیا» در حاشیه میزگرد تخصصی «قدس؛ محور وحدت و مقاومت» در گفتگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم به مومنان بشارت داده است که آنها را خلیفه و وارثان روی زمین قرار خواهد داد.

به گفته وی؛ قدس شریف جایگاه پیامبران و بزرگان الهی بوده و جایی برای حضور صهیونیست های غاصب نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر حوزه علمیه عرفانی نورالعدل بندر ترکمن از مظلومیت 70 ساله ملت فلسطین خبر داد و گفت: همه انسان های روی زمین به خوبی می دانند که ملت فلسطین مظلوم واقع شده و به زور و تهدید آواره سرزمین های دیگر شده اند.

وی قدس شریف جایگاه پیامبران و بزرگان الهی بوده و جایی برای حضور صهیونیست های غاصب نخواهد بود افزود: قدس مکانی مقدس است و ریشه قرآنی داشته و قبله گاه نخست و عزیز امت اسلامی است.

به گفته وی؛ این سرزمین الهی جایگاه نمازخواندن رسول مکرم اسلام (ص) بوده و در نزد آن حضرت و به تبع آن در نزد همه پیروانش قداست خاصی دارد.

آخوند احمدی نیا، تلاش برای آزادی قدس شریف را خواسته امام راحل (ره) و رهبری و همه مسلمانان جهان دانست و گفت: بر همه مسلمانان است تا با گرامیداشت روز جهانی قدس و شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ، به وظیفه دینی و انسانی خودشان عمل کنند.

وی ادامه داد: فلسطینیان بدانند که در مقابله با اشغالگران تنها نبوده و مسلمانان و انسان های آزادی طلب پشتیبان و یاور آنها هستند.

به گفته وی؛ اقدام آگاهانه و شجاعانه امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نوید بخش آزادی این پاره تن اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: روز قدس 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در دانشگاه کالیفرنیا که چادر‌های اعتراضی دانشجویان برپا شده است، دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل با هم درگیر شدند.

با گسترش اعتراضات و برپایی چادر‌ها از سوی دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس در روز‌های اخیر، بر تعداد مخالفان آنها نیز افزوده شده است، اما تا روز یکشنبه این رویارویی بین دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل آرام بود.

با این حال به گفته معاون ارتباطات راهبردی دانشگاه کالیفرنیا، این روند تغییر کرده و برخی از معترضان موانعی را که این دانشگاه برای جدا کردن دو طیف مختلف دانشجویان ایجاد کرده بودند، شکستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید