Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «ریزان دلیر» یکی از اعضای اتحادیه میهنی اقلیم کردستان اظهاراتی را درباره بیانیه جریان صدر مبنی بر عدم توافق با هیئت هماهنگی شیعی، بیان کرد.

بر اساس این گزارش، وی گفت که اگر وضعیت ائتلاف سه گانه (صدر، بارزانی و حلبوسی) تغییری نکند و گفتگویی میان طرف‌های سیاسی صورت نگیرد، حتی بعد از عید فطر شاهد تشکیل دولت جدید عراق نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیر در ادامه اعلام کرد که بیانیه جریان صدر مبنی بر عدم توافق با هیئت هماهنگی شیعی، گواه این امر است که صدری‌ها همچنان مخالف گفتگو با طرف‌های سیاسی به ویژه هیئت هماهنگی شیعی هستند.

وی در پایان اظهار داشت که در صورت ادامه وضع موجود و مخالفت ائتلاف سه گانه با انجام گفتگو تنها یک راه باقی می‌ماند و آن برگزاری مجدد انتخابات است.

کد خبر 5479495 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه میهنی کردستان عراق اقلیم کردستان عراق عراق اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین روز قدس 1401 ایالات متحده امریکا مسکو ولادیمیر پوتین مسجدالاقصی واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد

سخنگوی صنعت برق گفت: با بسیج همه جانبه و آماده باش گروههای عملیاتی و اجرایی در سراسر کشور از چند روز گذشته، برق مراکز برگزاری آزمون سراسری تامین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در کنار آماده باش همه گروه‌های عملیاتی و فنی، هماهنگی‌های لازم برای استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به مدار انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های عملیاتی در کنار مراکز برگزاری آزمون نیز مستقر شده بودند، گفت: در چند روز گذشته بررسی شبکه‌های تامین برق مراکز و حوزه‌های امتحانی از جمله اقداماتی بود که به منظور اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور سراسری انجام شده بود.

مدیرعامل شرکت توانیر ضمن تأکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه‌های توزیع برق خاطرنشان کرد: سامانه ١٢١ مرکز اتفاق برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی و در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث به شبکه برق آماده دریافت گزارش بودند تا در صورت گزارش‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

کد خبر 748152

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی