Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین بانکی‌پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت استان با اشاره به تخصیص بودجه برای بیمه‌ها جهت جبران ۹۰ درصدی هزینه‌های درمان زوجین نابارور در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ افزود: باید تلاش کرد تا آرزوی فرزندآوری برای این زوجین دست‌یافتنی شود و سهم این هزینه‌ها از سبد درآمد‌شان کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانکی‌پور گفت: استان اصفهان با توجه‌ به دانشمندان و پزشکان و ظرفیت‌های فراوان دیگر می‌تواند نسبت به درمان زوجین ناباور در کشور پیشگام باشد و در این مسیر بیمه‌ها نقش مهمی دارند.

محمدحسین صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به پرداخت جبران هزینه درمان زوجین نابارور از ابتدای سال ۱۴۰۰ اظهار داشت، تلاش خواهد شد تا به‌زودی و در یک بازه زمانی کوتاه با اتصال سامانه‌های بیمه سلامت و مراکز درمانی به یکدیگر فرایند مراجعه حضوری زوجین به اداره بیمه را حذف کنیم.

وی افزود: همچنین تلاش می‌کنیم با گسترش مراکز درمانی طرف قرارداد کمک بیشتری به بیمه گذاران کنیم چراکه اکنون به‌واسطه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۹۰ درصد هزینه‌های مراکز دولتی جبران می‌شود درحالی‌که این میزان حمایت از سوی بیمه‌ها از گذشته تاکنون بی‌سابقه بوده است.

در این جلسه مقرر شد تا سامانه بیمه سلامت با مراکز درمانی هرچه زودتر متصل شود و دیگر نیاز به مراجعه حضوری بیمه‌گذاران به بیمه سلامت جهت دریافت هزینه‌ها نباشد و در همان لحظه حق بیمه پرداخت شود. همچنین با پیگیری تلفنی صورت‌گرفته، قرار شد تا همه مراکز درمانی اصفهان هرچه زودتر با بیمه سلامت، قرارداد منعقد نموده تا همه مراکز طرف قرارداد این بیمه شوند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه سلامت اصفهان زوجین نابارور بانکی پور مراکز درمانی درمان زوجین بیمه سلامت هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است