Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@23:00:24 GMT

مرگ مینو رایولا تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۸۲۴۸

مرگ مینو رایولا تایید شد

مینو رایولا، یکی از مطرح‌ترین عوامل فوتبال جهان، در سن ۵۴ سالگی به دلیل بیماری درگذشت.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از ساکرنت، مینو رایولا نماینده برخی از بزرگترین بازیکنان فوتبال از جمله ارلینگ هالند، زلاتان ابراهیموویچ و پل پوگبا بود. ماتییس دی لیخت، جیانلوئیجی دوناروما، جسی لینگارد، بلز ماتویدی، هیروینگ لوزانو و ماریو بالوتلی نیز از جمله موکلان او بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه، خبر درگذشت او پیش از موعد منتشر شد که رایولا با رد آن در پستی نوشت: وضعیت سلامت فعلی من فعلا خوب است. برای دومین بار در چهار ماه عصبانی شدم، آنها من را می‌کشند.

حال در بیانیه‌ای که خانواده رایولا در روز شنبه منتشر کرد، آمده است: "با غم و اندوه بی‌پایان درگذشت دلسوزترین و شگفت‌انگیزترین مدیربرنامه فوتبالی را به اشتراک می‌گذاریم. مینو با همان قدرتی که برای دفاع از بازیکنان ما روی میز مذاکره از خود نشان داده بود تا آخر جنگید. ماموریت مینو برای تبدیل فوتبال به مکانی بهتر برای بازیکنان با همان علاقه ادامه خواهد یافت. ما از همه به خاطر حمایت عظیمی که در این دوران سخت دریافت کردیم تشکر می کنیم."

او که در سال ۱۹۶۷ در ایتالیا متولد شد، یک سال بعد به هلند نقل مکان کرد و در آنجا به عنوان بازیکنی در سطح جوانان نماینده تیم هارلم بود. رایولا علیرغم اینکه به عنوان یک بازیکن حرفه ای نتوانست به فوتبال بپردازد، برای تبدیل شدن به یک مدیربرنامه، در ابتدا برای شرکتی به نام Sports Promotions کار می کرد. او برای شروع، کسب و کار خود را ترک کرد و اولین انتقال بزرگ مستقل او انتقال پاول ندود از اسپارتا پراگ به لاتزیو در سال ۱۹۹۶ بود. در سال ۲۰۱۶، او در انتقال پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد با مبلغ ۸۹.۳ میلیون پوند تاثیر داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مینو رایولا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مینو رایولا مینو رایولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد