Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:02:40 GMT

تشریح تمهیدات ترافیکی عید سعید فطر در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۹۸۰۹

تشریح تمهیدات ترافیکی عید سعید فطر در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین حمیدی، گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ، به محض اعلام ستاد استهلال رؤیت ماه شوال و اعلام عید سعید فطر، از شب قبل از برگزاری نماز عید سعید فطر و صبح آن، در معابر و محدوده‌های پیرامونی حضور داشته و تمهیدات ویژه ترافیکی را به منظور روان سازی و سهولت در تردد نمازگزاران که به طور متمرکز در دانشگاه تهران و همچنین در مساجد، تکایا، حسینه ها و… برگزار خواهد شد به مرحله اجرا در خواهند آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عید سعید فطر، افزود: در خیابان پورسینا از تقاطع قدس به سمت غرب، بلوار کشاورز از تقاطع ۱۶ آذر به جنوب، خیابان بزرگمهر از تقاطع وصال به سمت جنوب، خیابان بزرگمهر از تقاطع وصال به سمت غرب، خیابان بزرگمهر از تقاطع فلسطین به سمت غرب، خیابان نادری از تقاطع طالقانی به جنوب، خیابان وصال از تقاطع طالقانی به سمت جنوب، خیابان سرپرست از تقاطع طالقانی به جنوب، خیابان نادری از تقاطع بلوار کشاورز به جنوب، خیابان طوس از تقاطع بلوار کشاورز بمنظور جلوگیری از حرکت خلاف جهت وسایل نقلیه، خیابان طالقانی از میدان فلسطین به سمت غرب، خیابان قدس از تقاطع انقلاب به سمت شمال، خیابان فلسطین از تقاطع انقلاب به جنوب، خیابان نظری از تقاطع ابوریحان به سمت غرب، خیابان نظری از تقاطع دانشگاه به سمت شمال، خیابان نظری از تقاطع فخر رازی به سمت شمال، خیابان نظری از تقاطع فلسطین به سمت غرب، خیابان نظری از تقاطع ۱۲ فروردین به شمال بمنظور جلوگیری از حرکت خلاف جهت وسایل نقلیه محدودیت تردد داریم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص محدودیت‌های توقف در عید سعید فطر، گفت: همچنین طول خیابان ۱۶ آذر از تقاطع بلوار کشاورز تا خیابان انقلاب، طول خیابان قدس از تقاطع بلوار کشاورز تا خیابان انقلاب، خیابان وصال از تقاطع طالقانی تا خیابان انقلاب (ضلع غربی و شرقی)، خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع وصال تا تقاطع قدس، خیابان‌های بزرگمهر، آذین، شفیعی، بهنام، فردانش و شاهد حدفاصل تقاطع وصال تا تقاطع قدس، خیابان‌های منیری جاوید، ۱۲ فروردین، فخر رازی، دانشگاه، ابوریحان حدفاصل تقاطع نظری تا تقاطع انقلاب محدودیت توقف برقرار است.

سردار حمیدی درباره پارکینگ‌های خودرو و موتورسیکلت بیان داشت: پارکینگ دانشگاه، ضلع جنوبی بلوار کشاورز، خیابان وصال، خیابان حجاب، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان ایتالیا، خیابان نادری و پارکینگ جلالیه برای پارک خودروها و خیابان منیری جاوید حدفاصل خیابان نظری تا ژاندارمری برای پارک موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5479982 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین حمیدی ریاست پلیس راهور تهران محدودیت ترافیکی عید فطر 1401 شهرداری تهران شورای شهر تهران روز قدس آموزش و پرورش متروی تهران ماه رمضان 1401 پلیس راهور روز جهانی قدس شرکت مترو تهران راهپیمایی روز قدس شهر تهران وضعیت معابر آلودگی هوا علیرضا زاکانی تقاطع بلوار کشاورز تقاطع طالقانی عید سعید فطر تقاطع وصال سمت غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود