Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که گزارش‌ها و بازخوردها در خصوص بوستان‌های مادر و کودک را مورد رصد و بررسی قرار خواهیم داد اما توجه به این نکته ضروری است که شهرداری تهران می‌بایست این طرح را به صورت آزمایشی در چند بوستان به اجرا درآورد.
به گزارش خبرگزاری آریا، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این طرح پیش از این نیز در شهرداری به مورد اجرا در آمده بود، اظهار کرد: آنچه که امروز شهرداری تهران نسبت به ادامه اجرای آن مبادرت ورزیده این است که بخشی از فضاهای بوستان‌ها، برای استفاده مادران، کودکان و خانواده‌ها، مناسب‌سازی شود و به این ترتیب، این امکان وجود خواهد داشت تا کودکان در محیط مناسبی، به فعالیت‌های تفریحی و فراغتی با مادران و خانواده‌های خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به عدم اطلاع رسانی صحیح در خصوص پارک مادر و کودک بیان داشت: متاسفانه اطلاعات و خبرهای صحیحی در زمینه بوستان‌های مادر و کودک مخابره نشده و همین موضوع باعث شد تا برخی با اطلاعات کم در مورد آن اظهار نظر کنند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا در جانمایی پارک‌ها، اشتباهاتی صورت گرفته و پارک‌‍های محلی که عمدتا پاتوق افراد سالخورده بود به پارک کودک مبدل شده؟ گفت: شهرداری تهران باید در اجرای این طرح استانداردهای لازم را مد نظر قرار دهد و در انتخاب بوستان‌ها اهتمام لازم را داشته باشد. کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر این موضوع تاکید دارد و نظارت های لازم را به انجام خواهد رساند.
 معدنی پور خاطر نشان کرد: گزارش‌ها و بازخوردها در خصوص بوستان‌های مادر و کودک را مورد رصد و بررسی قرار خواهیم داد؛ اما توجه به این نکته ضروری است که شهرداری تهران می‌بایست این طرح را به صورت آزمایشی در چند بوستان به اجرا درآورد و نهایتا در صورتی که رضایتمندی شهروندان را به همراه داشت به اجرای طرح در سایر مناطق بپردازد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بوستان کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران مادر و کودک بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد