Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:51:37 GMT

دعوت گزینشی شورای شهر شاهرود از خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۱۳۸۰

دعوت گزینشی شورای شهر شاهرود از خبرنگاران

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه روز شوراها، شورای اسلامی شهر شاهرود برای چندمین بار اقدام به دعوت گزینشی از خبرنگاران برای نشست خبری خود کرده است. به نظر می‌رسد شورای اسلامی شهر شاهرود نیازی به تعامل با خبرنگاران نداشته و تنها به وجود چند خبرنگار آن‌هم به صورت ثابت و گزینشی اکتفا می‌کند.

متأسفانه در جلسه خبری قبلی بعد از اعتراض جمعی از خبرنگاران، ترابی رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود از نحوه دعوت اظهار بی‌اطلاعی کرد و قول مساعد داد حتماً در نشست‌های بعدی بر اساس استعلام از مراجع ذی‌صلاح از جمله اداره ارشاد نسبت به دعوت خبرنگاران اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراض‌ها بی فایده بود

در همین راستا در پی اعتراض جمعی از خبرنگاران استان سمنان در خصوص دعوت گزینشی از برخی از خبرنگاران از سوی ادارات و نهادهای سراسر استان، حجت الله یحیایی سخنگوی استانداری و معاون روابط عمومی، بین‌الملل و تشریفات استانداری سمنان در سخنانی آورده است:

از دیدگاه مدیر ارشد استان و سایر مدیران استانداری سمنان، تمامی رسانه‌های فعال استان به عنوان مرجع خبری، جایگاه برابر و یکسان داشته و هیچ‌گونه اولویت و طبقه بندی خاصی در این خصوص وجود ندارد و لذا حق حضور در تمامی برنامه‌ها و جلسات غیر محرمانه برای تمامی اصحاب رسانه در سراسر استان محفوظ و قطعی است.

وی افزود: طبق مصوبات ملی و بر اساس دیدگاه دولت محترم و منشور رسانه‌ای کشور چنانچه در این زمینه تبعیض خبری و یا انتخاب گزینشی صورت گرفته باشد، این حق برای صاحبان رسانه و فعالان اطلاع رسانی، قابل پیگیری و رسیدگی است.‌

یحیایی در پایان یادآور شده است: ضمن تشکر از تلاش همکاران عزیزم در فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، به اطلاع می‌رساند، موضوع و گلایه‌مندی عنوان شده توسط عزیزان، با فرماندار محترم مطرح و این دغدغه پیگیری خواهد شد.‌

تاکید مسئولان نادیده گرفته می‌شود

جالب اینجا است که هنوز جوهر قلم این مهم که تاییدات و تاکید هاشمی استاندار سمنان را همراه دارد، خشک نشده است، که رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود برای چندمین بار اقدام به ذعوت گزینشی از خبرنگاران می‌کند.

یک عضو شورا هم در گفتگو با خبرنگار مهر با صحه گذاشتن به دعوت گزینشی توسط شورای شهر شاهرود گفت: کاملاً این موضوع درسته و اینجانب در جلسه گفتم، ای کاش از همه خبرنگارها دعوت می‌شد و جلسه با حضور خبرنگاران به افطار ختم می‌شد و متأسفانه گوش شنوا در شورا وجود ندارد.

توقع ما از شورای شهر شاهرود که در واقع یکی از ضعیف‌ترین ادوار خود را می‌گذراند این نیست که شفافیت را در حد کمال داشته باشد یا خبرنگاران را به نشست‌ها را راه دهند اما حداقل سالی یک بار می‌توان شاهد حضور خبرنگاران بود تا دست کم شورای شهر در ظاهر سازی هم نشان دهد که همراه با شفاف سازی است.

کد خبر 5480132

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شاهرود استانداری سمنان شورای شهر نشست خبری روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد آمار کرونا شورای اسلامی شهر شاهرود دعوت گزینشی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود