Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار نهایی سی و پنجمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور چهارشنبه هفته گذشته بین تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم مازندرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، هر دو تیم آلومینینوم اراک و نسجای مازندران تا رسیدن به فینال حریفان سرسختی را پیش روی داشتند که سرخابی های پایتخت جدی ترین رقیبان آن ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه VAR » » امشب، «علیرضا پورمند» فوتبالیست قدیمی و مربی اسبق تیم های تراکتور سازی تبریز و راه آهن به عنوان کارشناس حضور می یابد تا به مرور نکات فنی این دیدار مهیج و پر برخورد بپردازد.

نساجی مازندران که در مرحله یک چهارم نهایی توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد، بازی مرحله نیمه نهایی خود برابر مس کرمان را نیز در این استادیوم برگزار کرد و برای سومین مسابقه متوالی و در فینال در آزادی به مصاف حریف خود آلومینیوم اراک رفت و با تک گل دقیقه 58 «مهرداد عبدی» به پیروزی یک بر صفر رسید.

برنامه ورزشی VAR »» با تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، نویسندگی و سردبیری علی وحدانی و اجرای حیدر زیبرم، یکشنبه 11 اردیبهشت ماه، ساعت 22 از شبکه العالم پخش خواهد شد.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران باشگاه های کشور جام حذفی نساجی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی