Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@22:43:17 GMT

بالوتلی: رایولا مثل پدرم بود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۳۶۷۳

مهاجم ایتالیایی مینو رایولا را همانند پدر دومش توصیف کرد.

ماریو بالوتلی با انتشار پستی به مینو رایولای فقید ادای احترام کرد.

طرفداری| به گزارش اسکای، مینو رایولا، یکی از مشهورترین مدیر برنامه های دنیای فوتبال روز گذشته در بیمارستانی در میلان در گذشت. از زمان درگذشت او افراد مشهور زیادی با انتشار پیام هایی نسبت به این مدیر برنامه ادای احترام کردند و یکی از این افراد ماریو بالوتلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایولا از سال 2010 مدیر برنامه های بالوتلی بود و رابطه نزدیکی با این مهاجم 31 ساله داشت.

بعد از درگذشت رایولا، بالوتلی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار عکسی از خودش در کنار رایولا در مورد این مدیر برنامه فقید نوشت:

همیشه در زندگی و فوتبال در کنارم خواهی بود. کمک ها، توصیه ها، شوخی ها و استراتژی هایت همیشه در ذهنم باقی خواهد ماند. دوستت دارم و همیشه مانند یک پدر دوم دوستت خواهم داشت و می دانم از آن بالا همیشه در زندگی ما حاضر خواهی بود! سفر خوبی داشته باشی مینو. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت واکنش ارلینگ هالند به مرگ مینو رایولا طعنه سرمربی الاهلی به قایدی و نوراللهی رقص کارلو آنچلوتی در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا (فیلم) علی دایی در گفتگو با طرفداری: پیشنهاد بدهند هم جای اسکوچیچ را نمی گیرم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مینو رایولا مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد

او می‌گوید: سفیدی دور مو‌های من به خاطر لاسانا دیارا و مدیر برنامه‌اش است. اگر دیارا در یک بازی که از اول فیکس بود عملکرد خوبی داشت، فردایش مدیر برنامه او ترتیب یک جلسه برای افزایش حقوقش را می‌داد و در مقابل اگر هم در یک بازی نیمکت‌نشین می‌شد، فردایش ترتیب یک جلسه برای خروج لاسانا را می‌داد.

منبع: برترین ها 

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد