Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌غربی جزو برنامه‌ریزی‌ها ما برای راهیان نور شمال غرب امسال است.

به گزارش ایران اکونومیست، بهروز زارع با اشاره به حضور زائران راهیان نور این استان در افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۱ و عملیات «بازی دراز» در استان کرمانشاه گفت: امسال ۱۰۰ زائر راهیان نور اردبیلی در سالروز عملیات بازی دراز در سرپل ذهاب حضور  خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بیش از ۸۰۰۰  زائر راهیان نور از اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات و سایر در اردوهای راهیان نور شمال‌غرب کشور حضور پیدا کنند.


زارع تاکید کرد: بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌غربی جزو برنامه‌ریزی‌های ما برای راهیان نور شمال غرب امسال است. در ایام نوروز۱۵۰۰ زائر راهیان نور اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.


وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره استانی سرزمین نور نیز یکی از برنامه‌ریزی‌های ما برای اردوهای راهیان نور بوده است که به صورت مجازی برگزار شده و امسال هم آثاری دریافت کردیم. جشنواره استانی سرزمین نور، خرداد ماه امسال در اردبیل با تجلیل از نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: راهیان نور ، دفاع مقدس ، اردبیل ، بازی‌دراز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: راهیان نور دفاع مقدس اردبیل بازی دراز برنامه ریزی راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد