Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان با حضور مسئولین و ورزشکاران تیم های شرکت کننده در کاشیاس دوسول برزیل برگزار گردید.

در این دوره از رقابت ها ورزشکاران ۸۰ کشور در رشته های مختلف حضور دارند و کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان با ۷۵ ورزشکار در ۸ رشته ورزشی فوتبال، والیبال ساحلی، دوومیدانی، تیراندازی، جودو، کشتی آزاد و فرنگی (آقایان)، کاراته و تکواندو (آقایان و بانوان) شرکت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیامین شکوه فر معاون پارلمانی و امور مجلس وزیر ورزش و جوانان، تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، نیک بخش رئیس مرکز مطالعات و راهبردی وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان و جمعی از مسئولان فدراسیون و رشته های شرکت کننده در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان با پرچمداری مهرداد صیدی قهرمان تیم ملی جودو کشورمان در این مراسم رژه رفتند.

در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات تیم های ملی فوتبال ، والیبال ساحلی ، جودو و کاراته و تیراندازی از کشورمان حضور داشتند.

کد خبر 5480819

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیک ناشنوایان کاروان ورزش ایران مراسم افتتاحیه برزیل فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران فدراسیون فوتبال کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی فرنگی حمید سجادی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال پورتو مراسم افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس