Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:39:33 GMT

جزییات استخدام ۶۶۱ نفر در دستگاه‌های اجرایی+ اسامی ادارات

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۹۴۸۸

جزییات استخدام ۶۶۱ نفر در دستگاه‌های اجرایی+ اسامی ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور امسال در ۲ نوبت در بوشهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: به دلیل تعداد بالای متقاضیان و میزان سهمیه بالا نخستین آزمون استخدامی ویژه داوطلبان وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی سایر دستگاه‌های اجرایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

درویشی گفت: مرحله اول آزمون که تنها ویژه شرکت‌کنندگان آزمون آموزش و پرورش است در استان بوشهر همزمان با سایر استان‌های کشور در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در نوبت صبح با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سه حوزه بوشهر، دشتی و دشتستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجموع داوطلبان شش‌هزار و ۳۲۷ نفر است که ۲هزار و ۸۱۰ نفر در بوشهر، هزار و ۷۰۷ نفر آن‌ها در دشتی و هزار و ۲۶۰ نفر در دشتستان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر عنوان کرد: از مجموع داوطلبان پنج‌هزار و ۷۷۷ در استان و مابقی در سایر استان‌ها برای ۵۴۵ سهمیه استخدامی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

درویشی تصریح کرد: براساس مطالعات دریافتی، بیش از ۹هزار و ۱۰۰ نفر برای کسب سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر امسال داوطلب شده‌اند که به محض اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، آزمون آن‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: سهمیه تخصیصی به استان بوشهر در ۱۳ دستگاه اجرایی توزیع خواهد شد که بیشترین سهم متعلق به اداره کل آموزش و پرورش با ۵۴۵ نفر است همچنین باقیمانده سهمیه‌ها به ترتیب جهاد کشاورزی ۴۸ سهمیه، منابع طبیعی ۲۲ سهمیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران هفت سهمیه، بهزیستی ۲ سهمیه، مرکز تحقیقات پنج سهمیه، ثبت احوال هشت سهمیه، دامپزشکی شش سهمیه، هواشناسی سه سهمیه، فرودگاه یک سهمیه، اقتصاد و دارایی پنج سهمیه، تعاون کار و رفاه اجتماعی یک سهمیه، و شرکت شهرک‌های کشاورزی یک سهمیه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دستگاه اداری استخدام دستگاه های اجرایی استان بوشهر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی با اشاره به برپایی نماز اول وقت در ادارات گفت: حل مشکلات جامعه مستلزم نهادینه شدن اقامه نماز در جامعه است و باید سعی کنیم هیچ وقت نماز خود را به تأخیر نیندازیم لذا به تأخیر انداختن نماز از اول وقت یکی از مصادیق استخفاف و سبک شمردن نماز است که در روایات بسیاری مورد نکوهش شدید قرار گرفته است.

رضا لعلی فرماندار بناب نیز در این جلسه در خصوص موضوع عفاف و حجاب اظهار نمودند که ما باید در چارچوب قانون عمل نموده و نظارت بر عفاف و حجاب را از ادارات و نهاد­های دولتی شروع نماییم. چرا که مسئولین و کارکنان دولت باید الگویی برای سایر مردم باشند.

 رئیس شورای اقامه نماز استان هم  با اشاره به بخشنامه اقامه نماز جماعت در اداراتی که بیش از ده نفر کارمند دارند اشاره نموده و افزودند که ادارات باید نمازخانه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز اظهار نمودند که رهبر معظم انقلاب هر سال دو پیام برای ملت ایران دارند که اولین آن در مورد «نماز» و دومی در مورد «حج» است. همچنین به منظور نظارت بر فعالیت‌های دستگاه­های اجرایی و نهاد‌ها در حوزه نماز سامانه سجاده از سال ۱۳۸۲ راه­اندازی شده و دستگاه‌ها باید فعالیت­های خود را در این سامانه ثبت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند