Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد امام ، درباره این‌که هر زمان گلایه‌ها و انتقادات معیشتی جامعه بیش از پیش مطرح می‌شود،‌ جریانی در کشور دادگاهی روحانی و وزرایش را مطرح می‌کند، گفت: جریانی که امروز بر سرکار است ادامه همان جریانی است که از آقای احمدی‌نژاد حمایت کرده و همه سابقه‌اش را می‌دانند. جریانی که با یکدستی و تکصدایی مدنظرش هزینه‌هایی به کشور تحمیل کرد و این عملکردشان در اذهان جامعه ماندگار است، امروز هم دولت‌ها یکی پس از دیگری باید بیایند و این هزینه‌های تحمیل شده را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: درخصوص این دولت هم به گفته‌های شخص آقای رئیسی در ایام انتخابات و مناظرات می‌توان استناد و اشاره کرد؛ این‌که ایشان بیایند یک مناظره‌ای را با آقای روحانی برگزار کنند و رئیس‌جمهور سابق نسبت به این ادعا و اتهامات پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید:

خباز : بالاترین حد بیشتر وزرا ، مدیر کلی است / نمایندگان حامی رئیسی هم جز انتقاد و اعتراض به وضع موجود، چاره ای ندارند

فعال سیاسی اصولگرا : رئیسی اول از همه اطرافیانش را پالایش کند/با توصیه عمه و خاله ، نمی‌شود کشور اداره کرد

وی یادآور شد: امروز این دولت به جای ۷ هزار صفحه برنامه‌ای که در زمان برگزاری انتخابات مطرح کردند، تنها یک صفحه را در معرض نظارت افکار عمومی قرار دهند. مشخص است عمکلرد امروزشان گویای نداشتن برنامه و ضعف کارگزارانی است که در این دولت برای کارآموزی ابتدا وارد وزارت خانه شدند.

امام با اشاره به طرح مباحثی همچون تفهیم اتهام علیه برخی اعضای کابینه روحانی تاکید کرد: معتقدم این چهار نفر کسانی هستند که در دولت روحانی توفیقاتی داشتند و پایگاه اجتماعی دارند و این جریان به دلیل نگرانی از آینده این چهار نفر به دنبال تخریب آن‌ها است. و ِالا اتهاماتی که این‌ها مطرح می‌کنند اتهامات واهی بیش نیست.

وی ادامه داد: جریان اقتداگرایی که حامی احمدی‌نژاد و خیانت‌های وی به کشور بود و باعث هزینه‌هایی به کشور شد امروز نگران آینده است اما باعث و بانی مشکلات خودشان هستند چرا که در دولت آقای روحانی تلاش کردند دولت توفیق پیدا نکند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: امروز جریانی که آقای رئیسی را بر سر کارآورده کارنامه‌اش مشخص است؛ دیروز علیه برجام شعار می‌داد و امروز با یک تیم کاملاً غیرحرفه‌ای به دنبال احیایش هستند که موفق نشده‌اند حداقل‌هایی که دولت‌های گذشته در آن توفیق پیدا کرده بودند را به دست بیاورند و به آن جمع‌بندی‌هایی که به دست آمده بود برسند.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال طبیعی است به جهت عدم توفیق و کارآیی و ضعف‌های شدیدی که امروز با آن مواجه هستیم از جمله هزینه‌های سرسام‌آور معیشتی مردم، تضعیف اقتصاد در داخل و قطع ارتباط با برخی کشورهای دنیا شعارها با واقعیت‌ها سازگاری نداشته باشند.

وی افزود: جریانی که محاکمه روحانی و دولتش را مطرح می‌کند شعارها و شعرهایی گفته است که امروز در قافیه‌اش مانده‌ است بنابراین دست به فرافکنی می‌زنند و برای فرار از پاسخگویی به دولت گذشته می‌پردازند.

امام با اشاره به این‌که بهترین کار همان مناظره بین آقای رئیسی و آقای روحانی است که خودشان در زمان تبلیغات انتخاباتی پیشنهاد دادند، گفت: امروز همه چیز از مجلس، قوه‌قضائیه، قوه اجرایی در اختیار آقایان است و دیگر نباید نگرانی از بابت این‌که مناظره‌ای برگزار کنند داشته باشند، بنابراین یک مناظره برای روشن شدن افکار عمومی بگذارند تا مشخص شود مسبب وضع موجود چه کسانی بوآدند؟ آیا این افزایش قیمت‌هایی که در این ۸ ماه رخ داده، مسبب‌اش دولت قای روحانی است یا ناکارآمدی آقایانی که امروز در جای خودشان نیستند و اگر حداقل و حداکثرشان را بگیریم؛ حداقل رئیس اداره و حداکثر یک مدیرکل می‌شدند که متاسفانه صدارت مجموعه‌هایی همچون وزارت صمت و رفاه را در اختیارشان گذاشتند و اشکالاتی را درست کردند که امروز پاسخگو نیستند.

۲۱۲۱

کد خبر 1627308

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جواد امام اصلاح طلبان دولت سیزدهم فعال سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)