Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@00:24:46 GMT

برنامه جامع مدیریت ۴ ساله دانشگاه تدوین شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۰۷۹۴

برنامه جامع مدیریت ۴ ساله دانشگاه تدوین شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از با بیان اینکه تدوین برنامه جامع مدیریت چهار ساله دانشگاه آماده شد، گفت: این برنامه به اساتید ارسال خواهد شد و انتظار دارم به دقت مورد مطالعه قرار بگیرد تا نقشه علمی دانشگاه در این چهار سال با کمترین نقص اجرایی شود.

به گزارش ایران اکونومیست، دکتر حسین قناعتی در پیامی به مناسبت روز استاد تاکید کرد؛ امروزه بشر در علم آموزی رتبه بالایی به دست آورده به طوری که دستاوردهای علمی موجب ارتقاء زندگی انسان شد اما از نگاه معنوی غافل مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران آمده است؛ آنچه امروز رسالت معلمان و اساتید را دو چندان می‌کند خطر آلوده شدن جامعه سلامت به نگاه مادی گری صرف است. لذا از اساتید که سرسلسله آنها ابوعلی‌ها، دکتر قریب، دکتر یلدا، دکتر شمس شریعت، دکتر بهادری و استاد یحیی عقیقی قرار دارد، انتظار می‌رود که پرچم علم و ایمان و تقوا دانش‌آموزی و تحقیق و یقین به روز بودن و به هوش بودن احساس مسئولیت و تلاش بی‌وقفه این مسئولیت عظیم را ادامه دهند و به حواشی و مشکلات کمتر توجه نموده و همه وجود خود را وقف رضای خدا و خدمت به خلق و تربیت بهترین عالمان و برترین انسان‌های فرهیخته مزین دانش و تقوی نمایند.

قناعتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر برنامه جامع مدیریت چهار ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران آماده شده برای اساتید ارسال خواهد شد انتظار داریم اساتید با دقت این برنامه را مطالعه کنند و ما را در رفع اشکالات آن یاری نمایند تا نقشه علمی دانشگاه در این چهار سال با کمترین نقص اجرایی شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی تهران ، بزرگداشت روز استاد ، برنامه چهار ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران بزرگداشت روز استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ساله دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی

 استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تجمع در گلزار لاله گمنام واقع در مسجد پردیسِ این دانشگاه و سردادن شعارهای اعتراضی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از خیزش دانشجویان و استادان بیدار دانشگاه‌ های آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت کردند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این مراسم گفت: وظیفه ماست که از هر مظلومی در هر کجای جهان حمایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دین پرور با اشاره به ظلم سنگین وارده شده به مردم مظلوم غزه و فلسطین اظهار داشت: مستکبران گروه های مظلوم فلسطینی را جزء تروریست ها قلمداد می کردند اما امروز مردم، اساتید و دانشجویانی همین کشورها به این نتیجه رسیده‌ اند که فلسینی ها مظلوم اند نه تروریست؛ به همین دلیل پا به صحنه اجتماع گذاشته اند و به جنایات علیه مردم غزه و فلسطین اعتراض می کنند.

 

وی ادامه داد: جنبش اعتراضی استادان بیدار و دانشجویان در کشورهایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند، نشان می دهد که این کشورها نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می کنند.
 
دین پرور ادامه داد: جامعه دانشگاهی علوم پزشکی سبزوار همراه با دیگر دانشگاه های سطح کشور با برپایی این تجمعات و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مرگ بر حقوق بشر آمریکایی از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت و جنایات آمریکا و رژیم پوشالی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم می کند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در پایان گفت:  قطعاً این تجمعات اولین و کوچکترین گام است تا وعده خداوندی که پیروزی مستضعفان بر مستکبران است با ظهور ولی عصر (عج الله) محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور