Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:42:16 GMT

جنایت جدید ترامپ علیه مردم آمریکا فاش شد!

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۲۲۵۵

جنایت جدید ترامپ علیه مردم آمریکا فاش شد!

به گزارش جماران؛ مارک اسپر وزیر دفاع سابق آمریکا کتابی منتشر کرده است که افشا می‌کند ترامپ در زمان تصدی پست ریاست جمهوری به صراحت دستور شلیک به سمت معترضان آمریکایی را صادر کرده بود.

تسنیم به نقل از سی ان ان نوشت: مارک اسپر، وزیر دفاع سابق آمریکا در کتاب جدید خود فاش کرده است که اولین بار دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، ایده تیراندازی به معترضان قتل جوان سیاه‌پوست آمریکایی را مطرح کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیون‌ها نفر از مردم آمریکا در اعتراض به قتل جرج فلوید جوان سیاه پوست اهل فلوریدا توسط یک افسر پلیس سفید پوست در سال 2020 در اکثر ایالت‌های این کشور تظاهرات کردند.

در کتاب اسپر نقل قول‌هایی از ترامپ آمده است که می‌گوید که افسران پلیس می‌توانند به سمت معترضان شلیک کنند.

مایکل بندر روزنامه‌نگار آمریکایی پیش از این در کتاب خود با عنوان «صادقانه بگویم، ما در این انتخابات پیروز شدیم: داستان درونی چگونگی شکست ترامپ» روایت‌هایی از دستور مستقیم ترامپ برای شلیک به سمت معترضان آورده شده بود.

سال گذشته، کتاب بندر جزئیاتی در مورد چگونگی درخواست مکرر ترامپ از اجرای قانون برای تیراندازی به معترضان در جلسات کاخ سفید افشا کرد. بر اساس کتاب بندر، ترامپ چندین بار از داخل کاخ سفید خطاب به افسران پلیس گفته بود که اجازه دارند به سمت معترضان شلیک کنند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا دونالد ترامپ مارک اسپر جورج فلوید افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سمت معترضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است

مولوی عبدالله حسن زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون در منطقه سیستان در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: مظلومیت ملت فلسطین و جنایات اسرائیل برای همه دنیا روشن است و آنها هیچ مخفی گاهی ندارند و خیلی از مردم دنیا از جنایات اسرائیل بیزار هستند.

وی گفت: جنایات علیه فلسطین هر وجدان مسلمان و غیر مسلمان در جهان را به درد آورد.

مولوی حسن زهی بیان داشت: به همین سبب حرکت وسیعی توسط دانشجویان غربی و آمریکایی علیه رژیم صهیونسیتی آغاز شده است و در حال تظاهرات هستند.

امام جمعه اهل سنت هامون تصریح کرد: بنا به فرموده رسول مکرم اسلام (ص) وقتی حضرت مهدی ظهور می‌کند، وجدان‌های بیدار و پاک که حتی مسلمان هم نیستند، به سمت حق و آن حضرت گرایش پیدا می‌کنند؛ خروج دانشجویان و مردمان غیر مسلمان تشبیه همین موضوع است.

مولوی حسن زهی بیان داشت: حقانیت جمهوری اسلامی امروز بیش از پیش برای همه روشن شده است و امروز دیگر کسی جمهوری اسلامی را به خاطر حمایت از فلسطین نه تنها سرزنش نمی‌کند ، بلکه حمایت هم می‌کند. اینها به دلیل وجود وجدان های بیدار در دنیا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • نخستین واکنش دانشگاه کلمبیا به یورش پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد