Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر حسین صادقی، کاپیتان سابق استقلال در مصاحبه‌ای ویدیویی با برنامه آنتن درخصوص رفتار ساکت الهامی با محمد نوازی در فینال جام حذفی صحبت‌های جنجالی علیه سرمربی نساجی مازندران مطرح کرد.

محمد نوازی سابقه بازی ملی داشته که اگر رباط پاره نمی‌کرد به جاهای بهتری می‌رسید، نوازی کاپیتان من و همچنین بازیکن بزرگ استقلال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکسری از آدم‌ها اشتباهی وارد فوتبال شدند و یکی از آنها ساکت الهامی است، دوره‌ای که من بازیکن استقلال بودم آقای الهامی کمک آقای مرفاوی سرمربی تیم ما بود و آن زمان اسم محمد نوازی از دهان این مربی نمی‌افتاد، حالا چطوری این رفتارها را با نوازی انجام داده، الهامی قاچاقی وارد فوتبال شده و این جام هم ربطی به او ندارد و حق مردم و نساجی بوده و این آقا این وسط هیچ کار بوده است.

شخصیت ساکت الهامی به پرستیژ محمد نوازی نمی‌خورد و حتی بند کفش‌های نوازی هم نمی‌شود، واقعا شرمنده فوتبال ایرانم که امثال ساکت الهامی سرمربی شده‌اند که جام گرفتند، او یکی از اشتباهات فوتبال ماست.

چند روز پیش در یکی از برنامه تلویزیونی محمد نوازی را دیدم که گفته بود الهامی به او لگد زده است، اگر من بودم پای الهامی را با ساطور می‌زدم که انقدر به خودش اجازه می‌دهد که به محمد نوازی اهانت کند، جالب اینجاست که این آقا سبقه استقلالی دارد و این فصل می‌خواست سرمربی استقلال شود ولی وقتی متوجه شد که کمک فرهاد مجیدی خواهد بود به ایشان برخورد.

محمد نوازی با سی، چهل بازی ملی نه تنها برای من بلکه برای پرسپولیسی‌ها قابل احترام بوده و با رابونا زدن‌ و سانترهای معروفش فن خاص خودش را در فوتبال داشت، آقای الهامی آن موقع کجا بود.

کد خبر 673984 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه نساجی مازندران جام حذفی فوتبال باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه نساجی مازندران جام حذفی فوتبال باشگاه استقلال ساکت الهامی محمد نوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم استقلال تحریم می‌شود؟!

خریدار سهام ۸۵ درصدی باشگاه استقلال تهران این روزها با آمدنش موجب خوشحالی هواداران استقلال شده، اما یک نگرانی جدی از عضویت استقلال در هلدینگ خلیج فارس بوجود آمده است.   به گزارش جیب نیوز ، این هلدینگ و تمام زیرمجموعه‌هایش دو بار تحت تحریم‌های شدید و ظالمانه قرار گرفته‌اند و این تحریم‌ها ادامه دارد.   با توجه به اینکه هر شرکت هلدینگ بعد از این تحریم‌ها هم وارد این مجموعه شده وارد لیست تحریم‌ها شده بیم این می‌رود که تیم استقلال هم شامل تحریم‌های بین‌المللی شود و این تیم را با چالش‌های جدی مواجه کند! کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • تیم استقلال تحریم می‌شود؟!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!