Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی که همزمان با بارش شدید رحمت الهی در مشهد برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرحوم آیت‌الله مطهری را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به حضور پررنگ و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: از راهپیمایی ارزشمند و حماسه‌آفرین شما مرد و زن در روز قدس در هوای گرم با دهان روزه‌دار تشکر می‌کنم.

امام جمعه مشهد با اشاره به ۲ واقعه تلخ ماه رمضان امسال در شهر مشهد خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال دو حادثه ناگوار در شهر ما اتفاق افتاد: حادثه روزهای اول ماه و از دست‌دادن جان‌گداز ۲ عامل خدمتگذار و اثربخش در مشهد و حادثه آخر ماه که یک عزیز کارگر فعال از قشر آسیب‌پذیر و یک پاکبان در وسط خیابان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

علم الهدی اضافه کرد: نمی‌شود گفت این دو حادثه صد در صد اتفاقی بوده است و از دستگاه‌های امنیتی خواهش می‌کنم این دو مسئله را بیشتر بررسی کنند، جریانی است که می‌خواهد مشهد را به هم بریزد و از طریق مشهد و امام رضا (ع) کشور را هدف گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از مشکلات حال حاضر در کشور اشاره و عنوان کرد: کشور از دو جریان رنج می‌برد: موضوع گرانی در امکانات معیشتی و این که یک عده عناصر سودجوی دلال عامل این گرانی و تنگنای معیشت برای مردم شدند و امیدواریم عزیزان ما در هر سه قوه این مشکل را حل کنند. مسئله دوم نیز موضوع بی‌حجابی و بی‌عفتی که بدترین منکرات است و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود. این ولنگاری و بی‌عفتی بی‌اثر در مسئله معیشت نیست.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تاکید کرد: اگر بی‌دینی از بی‌عفتی و ناهنجاری‌های اجتماعی شروع شد، تمام نحوستش زندگی مردم را می‌گیرد. امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی که بر هر مسلمانی واجب است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن تأکید بر ضرورت حمایت ملی از زیرساخت‌های استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد اظهار کرد: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌ها است، شایسته است که تمامی برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (علیه‌السلام) باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ترین جریانی است که می‌تواند از پیک‌های زیارتی مشهد گره‌گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌های این شهر بیشتر احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مساله حمل‌ونقل از جمله عرصه‌های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ونقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ای، عمده خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌گیری خود در نظر می‌گیرند و در این میان، تردد جاده‌ای از اولویت نخست برخوردار است.

علم الهدی با اشاره به نادیده گرفته شدن حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در تصمیم‌گیری‌های وزارت راه و شهرسازی افزود: در این راستا ضروری است تا تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم هر چه سریع‌تر انجام شود. این جاده که پیرامون آن تلاش‌های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است که این موضوع باعث شده رسیدن زائر امام رضا (ع) به مشهد مقدس با گرفتاری و سختی همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به‌ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ای نیز در آن رخ می‌دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

وی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهد الرضا (علیه‌السلام) را دارند، برخی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت‌های مسافربری را افزایش می‌دهند و یا در حمل‌ونقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که گاهی درخواست‌ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌العاده نیز در این خصوص بی‌نتیجه مانده است.

کد خبر 6090361

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است