Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قوی‌تن با اشاره به اینکه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی فردی امتحان پس‌داده در عرصه سینما است تأکید کرد که بهتر است به انتخاب‌های او در عرصه‌های مختلف از جمله انتخاب مدیران سازمان سینمایی فرصت دهیم.

علی قوی‌تن کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: محمد خزاعی به عنوان رئیس سازمان سینمایی خود از اهالی سینما و فردی امتحان پس داده است که در برگزاری جشنواره فیلم فجر هم عملکرد خوبی داشته است اما فردی که امسال به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر انتخاب کرده است، فردی جوان است که باید به او مهلت دهیم و پس از برگزاری جشنواره او را قضاوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوی‌تن خاطرنشان کرد: پیش از اعلام نام دبیر جشنواره فجر برخی نام‌ها را به عنوان گزینه‌های احتمالی می‌شنیدیم و اگر برخی افراد باتجربه‌تر انتخاب می‌شدند می‌توانستیم تحلیلی درباره عملکردشان در سمت دبیر داشته باشیم اما مجتبی امینی تجربه چندانی در این زمینه ندارد و هیچ تحلیلی نمی‌توانم داشته باشم اما بر این عقیده نیستم که به دلیل بی‌تجربه بودن نباید چنین مسئولیتی به او داده می‌شد؛ باید به نیروهای جوان و کم‌تجربه هم چنین فرصت‌هایی در عرصه‌های مدیریتی داده شود و امیدوارم جشنواره خوبی هم در پیش داشته باشیم.

وی افزود: به طور کل اکثر مدیران حاضر در بخش‌های مختلف سازمان سینمایی را نمی‌شناسم. یکی از مهم‌ترین سمت‌ها در سازمان سینمایی معاونت نظارت و ارزشیابی است که حبیب ایل‌بیگی مسئولیت آن را بر عهده دارد. با شناختی که از او دارم فردی با سابقه و کاربلد است و امیدوارم حضورش تأثیرات مثبتی برای سینمای داشته باشد. بنیاد سینمایی فارابی نیز بخش مهمی است که امیدوارم مسئولان آن عملکرد مناسبی داشته باشند اما هنوز تحلیلی درباره آن ندارم.

کارگردان فیلم سینمایی «نسکافه داغ داغ» در ادامه گفت: امیدوارم چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر جشنواره‌ای به دور از هر نوع باندبازی و توجه به اجرای شوهای بی ربط به فرهنگ و هنر باشد. جشنواره فجر مثل اکثر جشنواره‌های معتبر دنیا باید به محتوا، کیفیت و تفکر فیلم‌ها و فیلمسازان حاضر در این رویداد توجه داشته باشد و امیدوارم دوره پیش رو اینگونه باشد.

قوی‌تن در پایان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم سینما را از این وضعیت بی هویت نجات دهیم باید به بخش‌های مختلف آن توجه داشته باشیم. بخش‌هایی چون بنیاد سینمایی فارابی که بسیار مهم هستند باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها باشد. بخش‌های دولتی باید درآمدزایی را کنار بگذارند و به فرهنگ‌سازی و ساخت آثار با کیفیت و ارزشمند توجه داشته باشند تا اینگونه خسارت‌های فرهنگی بسیاری که در سال‌های گذشته دیده‌ایم را بتوانیم جبران کنیم.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر برنا تن قوی سینما علی قوی تن سازمان سینمایی قوی تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان

تهران در سال ۱۳۳۴ هنوز شهر خلوتی بود که بخش عمده آن را ساختمان‌های یک طبقه تشکیل می‌دادند و اگرچه بزرگ‌ترین شهر ایران بود، هنوز وسعت و پهناوری کنونی را نیافته بود. در این ویدیو مقایسه‌ای شده میان تصاویر هوایی مناطق تهران در آن دوران با تصاویر هوایی همان مناطق پایتخت در حال حاضر که میزان تحول شگفت انگیزی را روایت می‌کند.  

 

 

چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟

براساس آمار و ارقام از هر سه نفر، یکی به اعتیاد شدید به تلفن همراه خود دچار است. آنقدر که نمی‌تواند آن را خاموش کند. با این حال، راه حل‌هایی برای استفاده کمتر از تلفن همراه وجود دارد که در تنظیمات داخلی تلفن‌های همراه و اپ‌های موجود در بازار قرار دارند. جزئیات مربوط به راه حل‌های استفاده کمتر از تلفن همراه هوشمند را با زیرنویس فارسی در تکنوتابناک ببینید. 

 

 

چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟

در این ویدیو نحوه پارک پایلوت یا پارک خودکار خودرو بی ام دبلیو ۵۳۰ آی و اینکه چرا ممکن است به آن نیاز داشته باشید را خواهید دید. طرفداران خودرو‌های بی ام دبلیو این ویدیو را از دست ندهند.  

 

 

ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند

هرچند به نظر می‌رسد که مرگ پایان حیات فیزیولوژیک موجودات زنده باشد، دانشمندان پی برده‌اند که بعضی ژن‌های موجودات زنده بعد از مرگ فعال می‌‌شوند. هرچند فعال شدن این ژن‌ها تاثیری در حیات موجودات زنده ندارد، اما در پیوند عضو از اهدا کنندگان مرده و همچنین تحقیقات روی بافت‌هایی که تنها پس از مرگ در دسترس هستند شناخت کافی روی تغییرات ژنتیکی پس از مرگ اهمیت بسیاری دارد. در این ویدیو با جزئیات بیشتر در این مورد آشنا شوید. 

دیگر خبرها

  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403