Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی فلاح میری گفت: در جریان بازرسی‌های اخیر از بنادر گیلان، دستگاه قضا دستور ترخیص محموله بزرگ ۱۹ هزار لیتری روغن خام را که در زمان مقرر از بندر کاسپین ترخیص نشده بود، صادر کرد.

به گفته او، این مقدار روغن خام، سفارش یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای بود که مدت‌ها در بندر کاسپین در نوبت ترخیص قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: دلایل قانونی برای نگهداری روغن‌ها وجود نداشت و با هماهنگی‌های انجام شده و بررسی اسناد، دستور قضایی ترخیص روغن برای کارخانجات فرآوری این محصول، صادر شد.

آقای فلاح میری گفت: با توجه به نیاز بازار‌های استان به این کالای اساسی با هماهنگی جهاد کشاورزی ۵ هزار لیتر از این روغن برای تأمین نیاز مردم و ایجاد ثبات بازار به کارخانجات گیلان اختصاص یافت.

نظارت قوه قضاییه بر فرآیند توزیع کالا‌های اساسی

او می‌گوید: دستگاه قضا برای حمایت از حقوق مردم بر فرآیند توزیع کالا‌های اساسی نظارت و با اخلالگران امنیت و اقتصاد جامعه به شدت برخورد خواهد کرد.

طبق مشاهدات میدانی و گزارش مردمی؛ در فروشگاه‌های استان گیلان روغن پخت و پز و روغن جامد موجود است، اما اغلب این فروشگاه‌ها روغن سرخ کردنی توزیع نمی‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه روغن خوراکی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور از توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین‌ امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، احمد واحدیان ابوترابی در این باره گفت: در نخستین‌ ماه سال ۱۴۰۳، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹.۴ درصد افزایش داشته است.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را از جمله دلایل اصلی افزایش مصرف سوخت دانست و افزود: حجم مصرف سوخت هوایی در فروردین‌ امسال نسبت به اسفند سال ۱۴۰۲، ۸.۹ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور تأکید کرد: در این ماه عملیات سوخت‌رسانی به‌صورت روزانه به ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور انجام شده است.

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ