Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان زنگنه درباره قهرمانی گرگانی ها در لیگ برتر بسکتبال ایران حرف زده است

آرمان زنگنه می گوید حقش بوده در المپیک، تیم ملی بسکتبال ایران را همراهی کند.

به گزارش طرفداری، آرمان زنگنه درباره عملکرد خوب تیم ذوب‌آهن اصفهان در فصل تازه به پایان رسیده لیگ برتر بسکتبال ایران با ترکیبی کاملا ایرانی به ایسنا گفت:

شخصا این موضوع که بگویند تیمی کاملا ایرانی مقام نایب قهرمانی به دست‌ آورد را قبول ندارم چون ما نمی‌خواهیم مظلوم نمایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که از اول فصل که ما قرارداد بستیم قرار بود دو بازیکن خارجی به تیم اضافه شود اما سیاست مجموعه و هیات مدیره در میانه راه عوض شد و نخواستند بازیکن خارجی بیاورند.

او ادامه داد:

نبود بازیکن خارجی در مقاطعی از فصل و خصوصا مرحله پلی‌آف فشار زیادی را به تیم ما آورد، اما در نهایت کل تیم به نقطه‌ای رسیدیم که با یک روند خوبی لیگ را پشت سر گذاشتیم. خیلی از بازیکنان تیم ما و هم تیمی‌های من در این فصل خیلی بهتر از برخی خارجی‌های لیگ کار کردند.

ستاره ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن در این فصل، تاکید کرد:

اگر آمار بازی‌های این فصل را ببینید، بازیکنان خارجی لیگ بجز "پری پتی" انگشت شمار بازی‌های بالای  ۳۰ امتیاز داشته‌اند و این در حالی است که بسیاری از بازیکنان تیم ما از جمله خود من، فرید اصلانی، سجاد مشایخی و ارسلان کاظمی در بسیاری از مسابقات بالای ۲۸ امتیاز و ۳۰ امتیاز به دست آورده‌ایم. همین موضوع به نظرم عملکرد خوب بازیکنان ما را نشان می‌دهد. بازیکنان ما در سیستمی که داشتیم خیلی بهتر از خارجی‌های لیگ بودند، تیم کاملا با شخصیت و با برنامه بودیم که در برنامه خودمان هر کس در جای خود بهترین نمایش را داشت.

زنگنه که یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان ذوب‌آهن در این فصل بود، درباره دلیل پیشرفت چشم گیر خود توضیح داد:

در این فصل دو انگیزه بسیار مهم داشتم که باعث شد خیلی رو به جلو حرکت کنم. انگیزه اولیه خودم این بود که چون المپیک را به ناحق از من گرفتند می‌خواستم نشان دهم که این اقدام یک حق خوری بود. انگیزه دیگر من هم اتفاقاتی بود که در سال گذشته برای من افتاد. این موضوعات دو انگیزه اصلی من بود تا توانایی‌های خودم را ثابت کنم. خد را شاکر هستم که توانستم این تصمیم را بگیرم و از مهرام جدا شوم و به اصفهان بروم.

او ادامه داد:

از خانواده‌ام، همسرم و تمام کسانی که در این سختی‌ها کنار من بودند تشکر می‌کنم. این که با شرایط ابتدای فصل من در شهر دیگر شروع کنید سخت است، اما هر چقدر که جلوتر رفتیم با آرامشی که در باشگاه ذوب‌آهن داشتیم و به طور مشخص آرامشی که از طرف آقای فرزاد کوهیان می‌گرفتم، خودم را پیدا کردم. از نظر فکری و ذهنی ریکاوری شدم و خدا را شکر بازی‌های خوبی را انجام دادم. بحث فنی را هم بر عهده کارشناسان و دیگران می‌گذارم تا خودشان منصفانه نظر بدهند.

زنگنه در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسید در سری فینال آرامش ذهنی طول فصل را نداشت، اظهار کرد:

شخصا در این فصل بسیار کم اعتراض کردم، تا اینکه آن اتفاقات در بازی با سیرجان رخ داد. در فینال هم یکسری اتفاقات افتاد که همه آن‌ها به صورت زنجیره وار بود و اگر بخواهیم صحبت کنیم باید همه آن‌ها را بگوییم که در حال حاضر خیلی علاقه ندارم مته به خشاش بگذارم. در مجموع اما سری فینال امسال را هر کس دید از بسکتبال لذت برد، چون بسکتبال متن ماجرا بود و حواشی بسکتبال اولویت نبود. 

او افزود:

به هر حال هر چه حساسیت بیشتر می‌شود برخوردهایی هم به وجود می‌آید، اما در نتیجه از نظر من گرگانی‌ها حقشان بود قهرمان شوند. سرمایه گذاری بهتری داشتند، دو خارجی داشتند و قبل پلی‌آف هم یکی از بازیکنان خارجی خود را تغییر دادند تا تیم خود را تقویت کنند. شاید بازیکن قبلی آن‌ها قوی‌تر هم بود، اما بازیکنی را آوردند که بیشتر به دردشان می‌خورد. در مقابل، ما با یک ترکیب فصل را شروع و با همان ترکیب هم فصل را تمام کردیم. گرگان لایق قهرمانی بود و من باز هم به آن‌ها تبریک می‌گویم.

ملی‌پوش ذوب‌آهن اصفهان درباره برخوردی که میان او و مهران حاتمی (سرمربی شهرداری گرگان) در پایان بازی فینال رخ داد نیز توضیح داد:

من شخصا با هیچ موضوعی مشکلی ندارم و شاید خیلی هم در اینستاگرام به من فحاشی کردند، اما وقتی این موضوعات به سمت خانواده آدم می‌رود و چنین حرف‌هایی زده می‌شود رد کردن خط قرمزها است. به هر حال بسکتبال است و یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد. بهتر است از رد کرن خط قرمزها جلوگیری شود چون اتفاق خوبی نیست. همه این موضوعات باعث فشار روحی و روانی است که در کنار فشار جسمی یک جاهایی باید برون ریز داشته باشد.

او ادامه داد:

بعد از بازی آقای حاتمی به سمت من آمد که واقعا متوجه نشدم، یک لحظه احساس کردم کسی از پشت من را گرفت که آن حرکت را انجام دادم. به آقای حاتمی هم فقط گفتم اگر می‌توانید جلوی تماشاگران خود را بگیرید که فحش ندهند. بعد از بازی هم به سمت آقای حاتمی رفته و همین را گفتم و عذر خواهی کردم. مسئله حادی نبود و همه اتفاقات به فشار روانی بعد بازی برمی‌گردد. همه تماشاگران گرگان هم بد نیستند، تعدادی هستند که چنین اتفاقاتی را رقم می‌زنند. 

زنگنه که در فینال دو فصل اخیر از رسیدن به قهرمانی باز مانده است، درباره دلیل این اتفاق توضیح داد:

ما واقعا شب خوبی را داشتیم و در بازی لیگ ایران ۸۵ امتیاز آمار خوبی است که ما به دست آوردیم. واقعا فقط می‌توانم دلیل این دو ناکامی را "پری پتی" عنوان کنم که در بازی آخر ۴۱ امتیاز به دست آورد و محمد جمشیدی هم خیلی به تیم خود کمک کرد. جمشیدی بجز بازی اول همه بازی‌ها بالای ۲۰ امتیاز آورد. این قهرمانی و قهرمانی فصل قبل را قطعا "پری پتی" از من گرفت (با خنده).

اخبار داغ 

رکنا برگشت سو استفاده از برند استقلال به بهانه تزریق پول! شوخی علیرضا بیرانوند با مرتضی پورعلی گنجی؛ لوگوی پرسپولیس را هم جا می دادی! دردسر جدید در فرایند فروش چلسی؛ آبراموویچ خواستار باز پس گیری بدهی 1.6 میلیارد پوندی) رکورد گلزنی در تاریخ باشگاه لیورپول شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرمان زنگنه پری پتی ذوب آهن بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب فرانسه از یونان

دولت فرانسه از یونان درخواست کرد تا این کشور در زمان المپیک سامانه موشکی خود را به پاریس انتقال دهد.

به گزارش مشرق، در حالی که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقیمانده، آتن با درخواست بی‌سابقه‌ای از سوی فرانسه مواجه شده است.

مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند. بر اساس گزارش‌های روزنامه یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به طور خاص درخواست انتقال سامانه موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

این مذاکرات نوامبر گذشته بین فرانسه و یونان آغاز شد اما از آن زمان تاکنون پیشرفت مذاکرات یا کند بوده یا وجود نداشته است. فرانسه استدلال می‌کند از آنجایی که قصد دارد سیستم‌های ضد هوایی به اوکراین ارائه کند، به کمک متحدان برای تضمین دفاع هوایی زیرساخت‌های حیاتی پاریس در طول بازی‌های المپیک نیاز دارد.

در حالی که آتن هنوز رسما به این درخواست پاسخ نداده اما اعلام شده هرگونه کمک اعطایی به قابلیت‌های دفاعی این کشور لطمه نمی‌زند و فقط برای بازی‌ها استفاده می‌شود. این درخواست اگرچه مستقیماً به اوکراین مرتبط نیست اما به عنوان یک درخواست غیرمستقیم از آتن برای کمک به تلاش گسترده اروپا برای تقویت کیف تلقی می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر