Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:10:42 GMT

سهم دشتستان در رتبه‌های زیر هزار کنکور باید افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۹۱۶۳

سهم دشتستان در رتبه‌های زیر هزار کنکور باید افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز معلم در آب‌پخش اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حاصل کار و مطالعات بسیار سنگین در سال‌های متمادی بوده است و در برابر سندهای غربی قرار دارد و باید نسبت به اجرای آن متعهد باشیم.

وی اضافه کرد: هدف مدرسه و دستگاه تعلیم و تربیت ایجاد یک جامعه نمونه و الگو است و این هم از مدرسه آغاز می‌شود و کار دستگاه عظیم و بسیار مهم آموزش و پرورش است که موتور محرک آن شما معلمان هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به حوزه پرورش خاطرنشان کرد: معلم علاوه بر بعد آموزشی یک مسئولیت تربیتی هم دارد و دانش‌آموزان از معلم خود الگو می‌گیرند و انتظار می‌رود غیر از محتوای درسی و تحصیلی، دانش‌آموزانی مؤدب، مهربان، مؤمن، شجاع، مبتکر و کارآفرین تربیت شود.

وی با اشاره به اینکه از معلمان خود یاد گرفتیم که پای حق بایستیم بیان کرد: معلمان ما در روزهای تعطیل در مدرسه خدمت می‌کردند و کار جهادی می‌کردند و باید از اینها الگو بگیریم و به نسل جدید منتقل کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه باید به بچه‌ها یاد دهیم که خودشان را دست کم نگیرند، تصریح کرد: محرومیت‌هایی وجود دارد ولی دانش‌آموزان نباید خودشان را دست کم بگیرند. در همین شرایط از همین منطقه افرادی بزرگ رشد یافته‌اند و افراد تأثیرگذاری شده‌اند.

وی تاکید کرد: باید به فرزندان خود یاد بدهیم که آینده این کشور در دست اینها است و دانشمندان و مدیران و مسئولان آینده کشور همین‌ها هستند و باید خودشان را برای کارهای بزرگ آماده کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه باید سهم خود را در جامعه نخبگانی کشور بیشتر کنیم ادامه داد: دشتستان هم‌اکنون بیشترین متخصص و نخبه را در استان دارد ولی باید باز هم سهم ما بیشتر شود.

رضایی با تاکید بر اینکه سهم شهرستان دشتستان در رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری باید افزایش یابد افزود: برای این کار برنامه داریم و انتظار می‌رود مدیران آموزش و پرورش پای کار باشند تا بتوانیم تحول اساسی در این زمینه را شاهد باشیم.

وی با ابراز امیدواری برای آینده بهتر کشور و دشتستان اضافه کرد: با تثبیت مدیریتی در شهرستان دشتستان باید به سمت برنامه‌هایی که برای توسعه شهرستان داریم حرکت کنیم.

رضایی در مورد تغییر و تحول مدیران آموزش و پرورش در سطح شهرستان دشتستان گفت: آموزش و پرورش از دستگاه‌های خدوم و پای کار است و باید از شایعات بی‌توجه گذشت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مورد ضعف امکانات آموزشی در آب‌پخش نیز بیان کرد: پای کار هستیم و در تلاش برای جبران کمبودها هستیم چراکه این مشکلات در شأن مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه جمعیت شهر آب‌پخش از برخی مراکز شهرستان‌ها هم بیشتر است ادامه داد: این شهر یک سالن مناسب ندارد و با همه توان در تلاش هستیم که محرومیت‌های آموزشی منطقه آب‌پخش را به حداقل برسانیم.

کد خبر 5482074

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراهیم رضایی دشتستان شهرستان دشتستان مجلس شورای اسلامی بوشهر نماینده دشتستان در مجلس آب پخش روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس عید فطر 1401 عید سعید فطر بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه روز جهانی قدس عکس استانها گرد و غبار روز قدس فلسطین آموزش و پرورش آب پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)

رئیس جمهور در مراسم گرامی داشت روز معلم:نگاه رهبر فرزانه انقلاب به مسئله تربیت بسیار محوری است که در آموزش و پرورش به آن توجه می‌شود و باید این موضوع به دست توانای معلمان پیگیری شود. تلاش خواهد شد تا هیچ مدرسه‌ای خالی از مشاور و مربی نشود.

در تبلیغاتی که در باره رتبه‌بندی معلمان انجام شد، بیشتر موضوع معیشی معلمان مورد توجه قرار گرفت در صورتی که هدف رتبه‌بندی معلمان، افزایش شان و منزلت معلم، علم افزایی و کارایی بیشتر معلم است.

موضوع معیشتی در رتبه‌بندی معلمان جایگاه حداقلی دارد و هدف رتبه‌بندی این است فکر معلم از موضوع معیشت راحت شده و جایگاه و شان معلم برای تعلیم و تربیت حفظ شود.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم) روایت جدید رئیسی از قطار پیشرفت (فیلم) رئیسی: فعالیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها ممنوع است (فیلم) با دستور رئیسی تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند (فیلم)

دیگر خبرها

  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد