Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغری سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مجموعه تفریحی زیبپ‌لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر پس از اتمام، تکمیل و کسب مجوزهای استاندارد طی فرآیند قانونی و برگزاری فراخوان به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار بخش خصوصی برای رعایت نکات ایمنی متعهد شده و ضمن بیمه کردن تمام پرسنل، نسبت به بیمه حوادث این مجموعه هم اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: رعایت جان شهروندان و نکات ایمنی در این مجموعه تفریحی اولویت نخست دارد و با هرگونه بی‌توجهی و کم‌کاری برخورد خواهد نمود.

اصغری تصریح کرد: سازمان سیما و منظر شهرداری به صورت محسوس و نامحسوس بر روند فعالیت این مجموعه گردشگری نظارت دارد و بازدیدهای دوره‌ای به صورت هر سه ماه یک بار انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در جریان این بازدیدها طی روزهای اخیر مواردی مشاهده شد که به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت برخی شهروندان بدون بستن کمربند ایمنی از این پل معلق استفاده می‌کردند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با تاکید براینکه اخطارهای لازم به پیمانکار داده شده است و باید سریعا پاسخگو باشد، عنوان کرد: در صورتی که چنین رویه‌ای و عدم رعایت اصول و مقررارت ایمنی در حین استفاده شهروندان از این مجموعه مشاهده شود قطعا از طریق مراجع قانونی نسبت به لغو قرار پیمانکار اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: پل معلق زیپ لاین سنندج سازمان سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود