Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:04:40 GMT

روایت‌های دوستان نادر طالب‌زاده در «آقای نادر»

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۳۸۶۰

روایت‌های دوستان نادر طالب‌زاده در «آقای نادر»

ویژه برنامه «آقای نادر» با حضور تعدادی از دوستان و شاگردان نادر طالب‌زاده روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت، از شبکه یک به روی آنتن می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این ویژه برنامه یوسفعلی میرشکاک، مسعود فراستی، بهروز افخمی، وحید یامین‌پور و محمدصادق باطنی حضور دارند و به بیان نظرات و خاطرات خود از این مستندساز و پژوهشگر انقلابی فقید می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آقای نادر» به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید شده و تهیه کنندگی و کارگردانی این ویژه برنامه برعهده سجاد مهرگان بوده است.

علیرضا سمیعی مجری «آقای نادر» و تیم محتوایی این برنامه شامل احسان زیور عالم و حسین برکتی بوده است.

حسین نشاطی تدوینگر آن بوده و هماهنگی آن نیز توسط محمدصالح حجت‌الاسلامی به انجام رسیده است.

ویژه برنامه «آقای نادر»، امروز (روز پنجشنبه 15 اردیبهشت) رأس ساعت 16 از شبکه یک به روی آنتن می‌رود.

گزارشی از بدرقه نادر طالب‌زاده در مسجد بلال/ مردان بزرگ را تا هستند اذیت می‌کنیم و وقتی رفتند تجلیل! + عکسبیژن نوباوه: طالب‌زاده را نوگرای انقلاب می‌دانم/ انتظاری که نادر از تلویزیون داشت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نادر طالب زاده رسانه ملی شبکه یک نادر طالب زاده رسانه ملی شبکه یک ویژه برنامه طالب زاده آقای نادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند

مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت که فرزاد حسنی آن را روایت می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت.

 قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت و گو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می شود.  

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته هایی به فراز و فرودهای زندگی حرفه ای این مربی محبوب کشتی می پردازد. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.  

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستندهای ورزشی گفتگو می کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفتگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می شود.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد