Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:00:20 GMT

طیبی: منتظر قهرمانی اروپا بودم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۶۳۱۰

طیبی: منتظر قهرمانی اروپا بودم

ملی‌پوش فوتسال کشورمان امیدوار بوده است امسال کلکسیون افتخارات اروپایی خود را تکمیل کند، اما از قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بازماند. - اخبار ورزشی -

حسین طیبی درباره شرایط تیم فوتسال بنفیکا در لیگ برتر پرتغال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در رتبه دوم جدول لیگ برتر هستیم و به قهرمانی مسابقات امیدواریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکلیف قهرمان مسابقات در دور پلی‌آف تعیین می‌شود و هشت تیم برتر لیگ در این مرحله با هم بازی می‌کنند.

مدال‌مان به رنگی که می‌خواستیم، نبود
وی در مورد کسب مقام سوم لیگ قهرمانان اروپا همراه با بنفیکا تصریح کرد:‌ هدف ما قهرمانی اروپا بود و تمام تلاش خود را کردیم. از مرحله گروهی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در مرحله الیت نیز نتایج خوبی گرفتیم. خودمان را به نیمه نهایی رقابت‌ها رساندیم و تمام تلاش‌مان را کردیم، اما به آن رنگی که می‌خواستیم، مدال نگرفتیم.

بنفیکا با گلزنی طیبی، به عنوان سومی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا رسید

 

منتظر قهرمانی اروپا بودم
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران، بازی کردن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را لذت‌بخش خواند و اظهار داشت: تمام تلاش خودم را کردم تا پرچم ایران را در زمین و خارج از زمین بالا ببرم. با تیم غیرت قزاقستان تجربه کسب مقام‌های دوم، سوم و چهارم لیگ قهرمانان را داشتم. منتظر قهرمانی اروپا بودم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. خدا را بابت کسب مقام سوم هم شکر می‌کنم و به مسیرمان ادامه می‌دهیم.

اتفاقات نیمه اول دیدار با بارسا، در نیمه دوم به سود حریف رخ داد
طیبی راجع به دیدار با بارسلونا و شکست بنفیکا در این مسابقه، با وجود اینکه با برتری 3 بر صفر به رختکن رفت، به تسنیم گفت: بازی با بارسا را خیلی خوب آغاز کردیم و در ثانیه‌های ابتدایی به گل رسیدیم. بارسلونا بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و همان اتفاقی که در نیمه اول به سود ما رخ داد، در نیمه دوم به نفع آنها رقم خورد. حریف در ثانیه‌های نخست نیمه دوم به ما گل زد.

گل زودهنگام طیبی به بارسا پر پر شد

در فوتسال هیچ تضمینی برای برتری 3 گله وجود ندارد
وی با بیان اینکه بازیکنان در مسابقاتی چون لیگ قهرمانان اروپا باید با تمام تمرکز بازی کنند، عنوان کرد: این از جذابیت‌های فوتسال است که نتیجه در صدم ثانیه تغییر می‌کند و اگر یک تیم با نتیجه 3 بر صفر جلو بیفتد، هیچ تضمینی برای پیروزی ندارد. بارسا در نیمه دوم خیلی فشار آورد و ما هم تلاش زیادی کردیم. زیبایی فوتبال به گل‌های رد و بدل شده است و ما متأسفانه شکست خوردیم.

قراردادم با بنفیکا امسال به پایان می‌رسد
بازیکن ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در مورد آینده خود در این باشگاه گفت: همه چیز در بنفیکا تاکنون به خوبی پیش رفته است. اتفاقات تازه‌ای در این باشگاه برای من رخ داد و تجارب و افتخارات جدیدی به دست آوردم. خدا را شکر شرایط از همه لحاظ خوب بود. قرارداد من امسال با این باشگاه به پایان می‌رسد و باید ببینیم چه اتفاقاتی در پایان فصل رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران حسین طیبی فوتسال لژیونرهای فوتبال ایران حسین طیبی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی اروپا نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است

دو باشگاه با دو رویای بزرگ در مسیر ومبلی به هم خورده‌اند. پی‌اس‌جی می‌خواهد برای اولین‌بار لذت شیرین قهرمانی در اروپا را تجربه کند و دورتموند در فصلی که خیلی‌ها آرزو دارند کاپیتان بزرگ و وفادارش با جام خانه را ترک کند، به دنبال بوسه بر جام بعد از گذشت 27 سال است. نبرد پارک دو پرنس تعیین خواهد کرد کدام تیم به تحقق رویایش نزدیک‌تر می‌شود.

طرفداری | پاری سن ژرمن میزبان دورتموند است.

تیم‌‌های پاری سن ژرمن و دورتموند فردا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. دورتموند با توجه به پیروزی 1-0 در جدال رفت، با اندوخته نسبتاً مناسبی به فرانسه سفر کرده و هر نتیجه‌ای جز باخت، حکم ورود شاگردان ترزیچ به ومبلی را صادر می‌کند، هر چند پاری سن ژرمن با خط حمله فوق‌العاده‌ای که دارد، بارها را ثابت کرده راه گشودن دروازه حریفان را بلد است و جبران شکست زیگنال ایدونا پارک، چالشی نیست که تیم لوئیز انریکه از پس آن بر نیاید.

پی‌اس‌جی به دنبال تحقق رویای شیرین اولین قهرمانی

شرایط دو تیم در رقابت‌های داخلی کاملاً متفاوت است. مطابق انتظار پاری سن ژرمن جام‌های سهل‌الوصول فوتبال فرانسه را به دست آورده و تنها هدف باقی مانده برای پاریسی‌ها، تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. پی‌اس‌جی با وجود هزینه‌های زیاد در دهه اخیر، ناکام بزرگ این رقابت‌ها بوده و با توجه به جدایی بسیار محتمل کیلیان ام باپه در پایان فصل، شاید امسال آخرین فرصت طلایی باشگاه فرانسوی برای نابودی این طلسم بزرگ باشد. لوئیز انریکه با اعتمادبه‌نفس و انگیزه فراوان از تاریخ‌سازی در پاری سن ژرمن با کسب 4 گانه صحبت کرده و می‌خواهد بار دیگر پاسخ کوبنده‌ای به منتقدانش دهد

آخرین تلاش‌های کیلیان ام باپه برای قهرمانی در آخرین فصلی که در پاریس پادشاهی می‌کند  دورتموند؛ رویای یک پاداش بزرگ برای کاپیتان وفادار

خلاف پاری سن ژرمن، دورتموند در مسابقات داخلی حرفی برای گفتن نداشته‌است. تیم ادین ترزیچ که فصل گذشته قهرمانی بوندسلیگا را در آخرین هفته به بایرن مونیخ هدیه داد، امسال هم در لیگ و دی‌اف‌بی پوکال به جایی نرسیده و شاید تنها دستاورد مثبت آن‌ها در آلمان، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده باشد. اما به رغم این ناکامی‌ها، دورتموند در لیگ قهرمانان نسخه کاملاً متحول‌شده‌ای را از خود نشان داده‌است. زنبورها از گروه مرگ به همراه پاری سن ژرمن جان سالم به در بردند و پس از 11 سال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه‌ یافتند. دورتموند که 27 سال است طعم شیرین قهرمانی اروپا را نچشیده، به دنبال یک پایان رویایی در فصلی است که با مارکو رویس، کاپیتان بزرگ و دوست‌داشتنی‌اش خداحافظی می‌کند. آیا شما هم دوست دارید رویس پاداش بیش از یک دهه وفاداری خود را بگیرد؟

اطلاعات مسابقه پاری سن ژرمن و دورتموند روز و تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 7 می ۲۰۲۴ | ۱8 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران  ورزشگاه: پارک دو پرنس (پاریس) داور: دنیله اورساتو (ایتالیا) تورنمنت: دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ نتیجه بازی رفت: دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن و دورتموند پاری سن ژرمن (۳-۳-۴): دوناروما | مندس، برالدو، مارکینیوش، حکیمی | رویز، زائر امری، ویتینیا | ام باپه، بارکولا و دمبله دورتموند (۱-۳-۲-۴): کوبل | ماتسن، اشلوتربک، هوملس، ریرسون | جان، زابیتسر | برانت، سانچو، آدیمی | فولکروگ غایبان پاری سن ژرمن و دورتموند پاری سن ژرمن: ریکو، کورزاوا، لوکاس هرناندز و کیمپمبه (مصدوم) دورتموند: بن سبعینی و دورانویل (مصدوم) 5 رویارویی اخیر پاری سن ژرمن و دورتموند

 

فرم دو تیم در 5 بازی گذشته

 

نکات آماری پاری سن ژرمن و دورتموند پاری سن ژرمن و دورتموند در تاریخ رقابت‌های اروپایی تا کنون 7 بار در به مصاف هم رفته‌اند که سهم هر تیم 2 پیروزی بوده‌است. پاری سن ژرمن در خانه هرگز مقابل دورتموند شکست نخورده‌است (2 پیروزی و 1 تساوی). دورتموند خودش را برای چهارمین‌بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌بیند. آن‌ها در ۲ مورد از ۳ دفعه قبلی موفق شدند به فینال راه پیدا کنند (فصل ۱۳-۲۰۱۲ و ۹۷-۱۹۹۶) این چهارمین حضور پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا 12 بار میزبان تیم‌های آلمانی (بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیش و بایرلورکوزن) بوده و توانسته در 9 مسابقه به پیروزی برسد (3 شکست و هر 3 مقابل بایرن مونیخ). مقایسه عملکرد ام باپه و فولکروک در لیگ قهرمانان 

 

پیش‌بینی

پیش‌بینی هواسکورد: پاری سن ژرمن 2-1 دورتموند

پیش‌بینی طرفداری: پاری سن ژرمن 3-2 دورتموند

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید