Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:51:56 GMT

مسئولان تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات کارگران داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۸۷۸۸

مسئولان تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات کارگران داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست بین‌المللی شیطنت‌های فراوانی را برای اختلاف و تفرقه میان مسلمانان به کار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: عادی‌سازی روابط با دشمنان اسلام از سوی برخی سران کشورهای اسلامی نشان از تبعیت آنان از آمریکا و صهیونیست بین‌الملل و افکار انحرافی آنان است که سبب تفرقه در جوامع اسلامی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی ترویج گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) در برابر اسلام آمریکایی برای تقویت وحدت امت اسلامی و رفع گرفتاری‌های مسلمانان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: نتیجه کج‌فهمی‌های برخی سران کشورهای اسلامی سبب بروز اختلاف و جنگ در جوامع اسلامی است و راه حقیقی برای عبور از این مشکلات بازگشت به اتحاد و وحدت اسلامی است.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر، نقش امدادرسان هلال احمر را در حوادث گوناگون در رسیدگی به مشکلات و آسیب‌های مردم به صورت داوطلبانه بسیار مهم و قابل تحسین دانست.

وی با گرامیداشت روز کارگر تصریح کرد: این قشر زحمتکش نقش مهمی در اقتصاد و تولید جامعه دارند و باید مسئولان در رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

هاشمی به روز معلم پرداخت و با گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری و معلمان پر تلاش جامعه گفت: معلم در جامعه نقش بی‌بدیل دارد و سرمایه‌گذاری روی نقش مهم معلم در عرصه وجود دانش‌آموزان تراز اسلامی و نسل انقلابی یک ضرورت است چراکه نسل شایسته و نسل تراز انقلاب اسلامی در گرو فعالیت معلمان است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه معلم برای دانش‌آموزان الگو و اسوه است گفت: رفتار، گفتار، کردار و پوشش دانش‌آموزان برگرفته از معلمان خواهد بود و این معلم باید بتواند بدون دغدغه برای تربیت نسل جوان جامعه تلاش کند.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات معلمان بیان کرد: مسئولان باید به شکلی عمل کنند که معلمان دغدغه جز تربیت دانش‌آموزان برای آینده ایران اسلامی نداشته باشد.

هاشمی با قدردانی از حضور حماسی مردم متدین، انقلابی و خدا محور ایران اسلامی و استان بوشهر در راهپیمایی روز جهانی افزود: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت از مظلوم را به‌عنوان تکلیف شرعی و انقلابی در عمل به منصه ظهور رساندند.

وی حضور با حماسه و باشکوه مردم استان بوشهر در نماز عید سعید فطر را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: حضور پرشور مردم در نماز عید سعید فطر نشان از تجلی وحدت، عزت، همدلی، معنویت و عبودیت بود که از همه مردم قدردانی می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر به ۸ شوال سالروز تخریب بقیع پرداخت و تصریح کرد: در سال ۱۳۰۵ شمسی در حدود یک قرن گذشته واقعه تلخ و جانکاه برای مسلمانان توسط وهابیت در تخریب قبرستان بقیع به وقوع پیوست که قلب میلیون‌ها مسلمان را به درد آورد.

هاشمی استدلال‌های غلط و برداشت‌های اشتباه از قرآن و سنت را عاملی خطرناک و مهلک برای ضربه زدن به پیکره اسلام دانست و گفت: این برداشت‌های غلط سبب ایجاد اختلاف بین مسلمانان شده و عاملی برای برادر کشی و ضربه به اصل اسلام خواهد بود.

کد خبر 5483108

منبع: مهر

کلیدواژه: عید سعید فطر بوشهر سید غلامرضا هاشمی خطبه های نماز جمعه عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه گرد و غبار ویروس کرونا عملیات بازی دراز ایلام گرد و خاک سرپل ذهاب صعود به بازی دراز آمار کرونا خراسان رضوی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر یکشنبه در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: باید مشکلات کارگران به ویژه افرادی که در حوزه ساختمانی مشغول کار هستند سریع‌تر و با کیفیت‌تر، پیگیری و برطرف شود.

وی افزود: پرداخت سریع کارهای رفاهی و تسهیلات مربوط به قشر کارگر باید مورد توجه و اولویت باشد چرا که کارگران دائم در حال فعالیت هستند و ولی نعمت ما محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن تقدیر از زحمات کارگران و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها بیان کرد: فعالیت‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان نیز ارزشمند است.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: اینکه کارگران به حق خودشان رسیده باشند، چنین موضوعی از واقعیت دور است اما تلاش دولت این است حق و حقوق کارگران ادا شود.

وی بر تلاش بیشتر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی تاکید کرد و گفت: اصل در اداره کل تعاون، خدمت به مراجعه کنندگان باشد؛ همچنانکه تاکنون همینگونه بوده و باید این خدمات ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: کار کردن امری مقدس و مجاهدت در راه خداست و مسؤولان مشکلات قشر کارگری را باید احصا و به دنبال رفع آن باشند

کد خبر 6091106

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند