Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@15:58:55 GMT

◄ واژگونی مرگبار اتوبوس در دهدز با ۲ کشته و ۱۸ مجروح

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۱۳۸۶

◄ واژگونی مرگبار اتوبوس در دهدز با ۲ کشته و ۱۸ مجروح

تین نیوز

 محمود عالی محمدی در این باره اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ۵ کیلومتری محور زراس به دهدز در ساعت ۱۵:۳۰ ظهر امروز جمعه بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه عملیاتی امام هادی (ع) به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش تین نیوز، وی افزود: طبق اطلاعات اولیه ۱۸ نفر از مسافران اتوبوس مصدوم شده‌اند که با تلاش تیم‌های اورژانس و هلال‌احمر در حال انتقال به مراکز درمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه ادامه داد: بر اثر این حادثه ۲ نفر فوت شده و ۴ تیم امداد و نجات هلال احمر در محل حادثه در حال امدادرسانی هستند.

وی گفت: ۲ مسافر گرفتار شده در زیر کابین اتوبوس با کمک نجاتگران رهاسازی شدند؛ البته عملیات امداد و نجات در زیر بارش شدید باران ادامه دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اتوبوس امداد و نجات جمعیت هلال احمر مسافران مراکز درمانی جمعیت هلال احمر اتوبوس امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر مراکز درمانی مسافران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز