Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@04:18:38 GMT

یادگیری زبان جدید با موسسه زبان سفیر گفتمان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۲۴۷۰

یادگیری زبان جدید با موسسه زبان سفیر گفتمان

ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی محدود به هیچ سن خاصی نیست. یکی از مهم‌ترین تغیراتی که هر فرد می‌تواند در زندگی خود ایجاد کند و باعث شکوفایی در سایر ابعاد شود یادگیری یک زبان جدید است.

برای یادگیری یک زبان جدید باید باید در یک آموزشگاه زبان شرکت نموده و به صورت حرفه‌ای دوره‌های آموزشی را بگذرانید و یا در کلاس‌های آن آموزشگاه حاضر شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزشگاه زبان به موسسه‌ای گفته می‌شود که افراد با شرکت در کلاس‌های آن به یادگیری یک زبان خارجی جدید می‌پردازند یا این آموزش‌ها را به‌صورت آنلاین کسب می‌کنند.

در آموزشگاه سفیر ابتدا زبان‌آموز آزمون تعیین سطح می‌دهد و سپس اقدام به شرکت در کلاس آموزش زبان انگلیسی آنلاین و کلاس‌ زبان فرانسه می‌نماید. 

مزایایی که یادگیری یک زبان جدید برای شما در پی دارد

در این قسمت از مقاله مهم‌ترین مزایای یادگیری یک زبان جدید برای شما لیست شده است:

تقویت عملکرد ذهنی

یادگیری زبان جدید، با درگیر کردن بخش‌های بیشتری از مغز همراه است زیرا زبان جدید یک زبان متمایز است و اصطلاحات و معانی متفاوتی دارد. عملکرد مغز نیز برای درک و فراگیری پیچیدگی این زبان جدید به شدت افزایش می‌یابد.
با استفاده از این رفتار مغز، روش‌های نوین آموزشی، ذهن را به سمت شناخت ساختارهای جدید و درک پیچیدگی‌های زبان جدید به چالش می‌کشند. ذهن در زمان یادگیری زبان جدید، از ظرفیت بیشتری از مغز استفاده می‌کند تا فرد بتواند مهارت‌های بیشتری در خواندن، مکالمه و حل مسئله کسب نماید. همچنین یادگیری یک زبان جدید باعث افزایش IQ و نوآوری در زبان‌آموزان نیز می‌شود.

تقویت حافظه

یادگیری یک زبان جدید، مستلزم به خاطر سپردن تعداد زیادی لغت و اصطلاح جدید است. این امر به تقویت حافظه کمک می‌کند.

افزایش سرعت عملکرد ذهن

نتایج یک مطالعه انجام گرفته در اسپانیا که به بررسی افراد تک زبانه و چند زبانه پرداخته بود، نشان داد که افرادی که یک زبان جدید فراگرفته‌اند، ذهن تیز و مشتاق‌تری دارند. زیرا مطالعه در مورد موضوعات ناشناخته شامل یادگیری یک زبان جدید، ذهن این افراد را پرورش داده و بر آگاهی آنها افزوده است.

جلوگیری از زوال ذهن (آلزایمر)

آزمایش‌های انجام گرفته روی سالمندان نشان داده است که سالمندان چند زبانه در سنین بالای 75 سال به آلزایمر مبتلا می‌شوند. این در حالی است که سالمندان تک زبانه در 71 سالگی به این بیماری مبتلا می‌شوند.
بررسی فاکتورهای دیگر مانند جنسیت، وضعیت سلامت کلی بدن، تحصیلات و وضعیت مالی نیز تاثیر قابل توجهی بر روی وضعیت ذهن در سنین سالمندی دارد. 

معرفی آموزشگاه زبان سفیر گفتمان

آموزشگاه سفیر گفتمان، نخستین ارائه‌دهنده‌ سیستم آموزش ترکیبی هایبرید شامل آموزش زبان حضوری و آموزش زبان انگلیسی آنلاین در ایران محسوب می‌شود که فعالیت خود را از ۲۰ اردیبهشت ۱۳۷۸ در منطقه‌ قلهک تهران آغاز نمود.
هم اکنون آموزشگاه زبان سفیر گفتمان با داشتن 2 دهه سابقه‌ درخشان و ۶۳ شعبه در تهران و مراکز استان‌‌ها، به‌عنوان پیشگام در زمینه آموزش زبان انگلیسی در کشور شناخته می‌شود. آموزشگاه زبان سفیر گفتمان با  تکیه به اصول مشتری‌مداری و و با در اختیار داشتن بیش از ۲۰۰۰ مدرس زبان‌های خارجی و ۵۰۰ مدیر، تاکنون موفق به اخذ  گواهی‌نامه استاندارد جهانی ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت و ایزو ۱۰۰۰۲ در مدیریت شکایات مشتریان شده است.

 

ویژگی‌های آموزشگاه سفیر گفتمان

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان با بیش از بیست سال تجربه دارای ویژگی هایی هست که آن را از سایر آموزشگاه‌های زبان متمایز می‌کند.

داشتن اهداف مشخص

مدرسان زبان انگلیسی آموزشگاه سفیر در ابتدای هر کلاس برای شما مشخص می‌کنند که هدف این جلسه چیست و در طول کلاس چه چیزی فرا خواهید گرفت. اگر کلاس زبان فرانسه یا انگلیسی شما بر روی اهدافش متمرکز نباشد، نهایتا شما چیز زیادی فرا نخواهید گرفت.

برخورداری از فضای سرگرم‌کننده و انگیزشی

کلاسی که در آن شرکت می‌کنید، باید فضایی داشته باشد که در آن احساس راحتی کنید زیرا این ویژگی می‌تواند در افزایش یا کاهش انگیزه شما تاثیر بگذارد.

تکیه بر فعالیت زبان آموزان

در آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر گفتمان، سهم زیادی از کل زمان مکالمه در اختیار زبان‌آموزان است و مدرس زبان، دارای سهم کمتری است زیرا فقط در این صورت است که زبان آموز وادار به صحبت کردن می‌شود.

مدیریت حرفه‌ای

نتایج کسب شده، یک آموزشگاه زبان خوب را از آموزشگاه‌های بی کیفیت متمایز می‌کند. مدیریت مناسب یک آموزشگاه زبان نیز تاثیر بسزایی بر روی کیفیت ارائه خدمات آن موسسه دارد. از مهم‌ترین معیارهای مدیریت خوب می‌توان به داشتن طرح‌های خلاقان بلند مدت، ارائه طرح‌های تشویقی به مدرسین، دادن انگیزه به آن‌ها و تعیین شاخص‌هایی برای ارزیابی عملکرد مدرسین زبان اشاره کرد. 

آموزش فرهنگی

زبان انگلیسی فقط شامل فراگیری قواعد دستور زبان و لغات نیست بلکه هدف شما از فراگیری زبان فرانسه یا انگلیسی ارتباط برقرار کردن است. مهم‌ترین جنبه هر زبان نیز فرهنگ آن زبان است. به عنوان مثال اگر شما قصد رفتن به آمریکا را دارید، موسسه زبان سفیر گفتمان در کنار آموزش، برخی از جنبه‌های فرهنگ آمریکا را نیز برای شما معرفی می‌کند.

در اختیار داشتن مدرس‌های الهام‌بخش

فکر می‌کنید اگر مدرس زبان شما الهام‌بخش و برانگیزاننده نباشد، میزان پیشرفت شما در یادگیری زبان جدید چگونه است؟ مدرسین زبان آموزشگاه سفیر، دارای سبک پویا، شخصیت جذاب و لحن مثبت هستند. علاوه بر این مدرس‌های آموزشگاه زبان سفیر گفتمان، دارای تجربه تدریس بالایی هستند. 

آشنایی با خدمات آموزشگاه سفیر گفتمان

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان خدماتی را به زبان آموزان ارائه میدهد که در زیر آورده ایم

1. دوره‌های عمومی زبان آموزشگاه سفیر

یادگیری زبان انگلیسی، ذهن انسان را فعال و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. برای یادگیری زبان فرانسه یا انگلیسی از طریق آموزشگاه سفیر، فاکتور سن زبان آموز هیچ محدودیتی ایجاد نمی‌کند و افراد در هر سنی می‌توانند در تست تعیین سطح آنلاین این موسسه شرکت کنند سپس در ترم موردنظر ثبت نام نمایند .دوره‌های عمومی زبان این موسسه شامل موارد زیر است:
• کلاس آنلاین زبان انگلیسی
• آموزش زبان انگلیسی کودکان
• آموزش زبان انگلیسی نوجوانان
• آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان
• آموزش زبان فرانسه
• دوره‌های فقط مکالمه

 

2. دوره‌های آموزشی تخصصی آموزشگاه سفیر

موسسه زبان سفیر گفتمان دارای یک سری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی ویژه نیز است که عبارت‌اند از: دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان، دوره آموزش زبان انگلیسی نوجوانان، دوره آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان، دوره آموزش زبان فرانسه، دوره مترجمی کاربردی و...
این دوره‌ها شامل کلاس زبان فوق فشرده، کلاس زبان انگلیسی فشرده، کلاس زبان ترمیک، کلاس زبان دو روز در هفته و یک روز در هفته در آموزشگاه‌های سفیر برگزار می‌شوند.
• دوره های تربیت مدرس (VITTCO)
• دوره‌های ترجمه کاربردی
• دوره‌های ویژه شرکت‌ها
• دوره‌های خصوصی
• دوره‌های فنی و حرفه‌ای

3. خدمات آموزش آیلتس آموزشگاه سفیر

نهاد‌ها و سازمان‌های معتبر سراسر جهان، مدرک آیلتس را به عنوان یک مدرک معتبر زبان انگلیسی مورد پذیرش قرار داده اند. با بهره گیری از یک موسسه زبان باکیفیت و معتبر مانند موسسه زبان سفیر گفتمان و شرکت در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین آن، به راحتی می‌توانید این مدرک معتبر زبان انگلیسی رابدست آورید. سایرخدمات آموزش آیلتس آموزشگاه سفیر
عبارت است از:
• کلاس آموزش آیلتس
• کارگاه تک مهارتی آیلتس
• آزمون آزمایشی ماک آیلتس
• خدمات تصحیح آنلاین آیلتس

4. سایر خدمات آموزشی آموزشگاه سفیر

• تقویم آموزشی
• شهریه دوره‌های آموزشی
• الگوهای کلاسی
• سیستم آموزشی
• پکیج خودآموز زبان انگلیسی

نتیجه گیری

همان طور که در طی مطلب گفته‌ایم، یادگیری یک زبان جدید، علاوه بر کمک به سهولت برقراری ارتباط در کشورهای دیگر ، برای ذهن و حافظه نیز فواید متعددی دارد. بنابراین اگر قصد یادگیری یک زبان خارجی دارید پیشنهاد ما این است که هر سطح مهارت زبانی که دارید، آن را گسترش دهید. امروزه با همه گیری ویروس کرونا، بهترین گزینه برای یک تغیر اساسی در مهارت‌های زبانیتان، انتخاب یک موسسه آموزش زبان انگلیسی آنلاین معتبر و قبل از هرکاری شرکت در آزمون تعیین سطح آنلاین آن است.
ثبت نام در کلاس اموزش زبان فرانسه یا شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی آنلاین موسسه آموزش زبان سفیر گفتمان، یک گزینه مناسب برای دست‌یابی به این هدف است. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: نادر طالب زاده حمید نوری یوزپلنگ آسیایی گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان آموزش زبان آموزشگاه زبان آموزش زبان انگلیسی آموزش آنلاین موسسه زبان سفیر گفتمان رپرتاژ آگهی نادر طالب زاده حمید نوری یوزپلنگ آسیایی گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان آموزش زبان انگلیسی آنلاین آموزشگاه زبان سفیر گفتمان دوره آموزش زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر گفتمان یادگیری یک زبان جدید یادگیری زبان جدید زبان فرانسه دوره های آموزش آموزشگاه سفیر زبان آموزان خدمات آموزش کلاس زبان مهم ترین برای شما دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «گوگل سرچ لبز» (Google Search Labs) برای افرادی که سعی دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون برخورد رو در رو را تمرین کنند، یک راه حل ارائه کرده است. یکی از کاربران توییت گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام Speaking Practice ابداع کرده که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود مهارت های انگلیسی صحبت کردن فرد از طریق تمرین مکالمه استفاده می کند.

کاربران برای دستیابی به این ویژگی نخست باید گزینه «سرچ لبز» را در تنظیمات جستجوی گوگل خود فعال کنند. هنگامیکه این ویژگی فعال شد، قابلیت Speaking Practiceبا کلیک روی گزینه «آزمایش یک نمونه» داخل همین گزینه فعال می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ترجمه به یا از زبان انگلیسی در بخش جستجوی گوگل در دستگاه های اندروید به قابلیت مذکور دسترسی یابند.

در حال حاضر ویژگی Speaking Practice در آرژانتین، کلمبیا، هندوستان، اندونزی،مکزیک و ونزوئلا در حال آزمایش است.

کد خبر 6089466 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود