Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@15:55:41 GMT

انتقاد تند ترامپ از مواضع دولت بايدن در قبال روسيه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۵۷۱۳

خبرگزاری آریا-دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا (2017- 2021) در انتقاد از عملکرد دولت این کشور در قبال روسیه گفت میلیون‌ها نفر ممکن است بمیرند چرا که واشنگتن نمی‌داند چگونه با مسکو برخورد کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تارنمای اسپوتنیک موندو، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در یک گردهمایی تبلیغاتی در حمایت از «مهمت آز» نامزد مجلس سنا در پنسیلوانیا گفت: آن‌ها نمی‌دانند چگونه با ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهوری روسیه) رفتار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها دقیقا چیزهای اشتباه را در زمان اشتباه می‌گویند. میلیون‌ها نفر در نهایت کشته خواهند شد زیرا ما نمی‌دانیم چه می‌کنیم.
وی افزود «این خطرناک‌ترین لحظه در تاریخ» ایالات متحده به دلیل «قدرت باورنکردنی» تسلیحات مدرن است.
ترامپ گفت در حال حاضر «افراد اشتباه، در مکان اشتباه در زمان اشتباه» در دولت آمریکا وجود دارند.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا بارها تاکید کرده است که روسیه در صورت حضور ترامپ در سمت خود هرگز تصمیم به آغاز جنگ در اوکراین را نمی‌گرفت و مقامات آمریکایی نباید اجازه دهند این عملیات ادامه یابد.
ترامپ پیشتر تصریح کرد حمله روسیه به اوکراین به دلیل «ضعف» و «ناتوانی» آمریکا در دوران ریاست جمهوری جو بایدن اتفاق افتاده است.
جنگ در اوکراین با گذشت بیش از دو ماه و نیز واکنش‌ها به اقدام روسیه همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه 21 فوریه 2022 (دوم اسفند 1400) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.
پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه 24 فوریه (پنج اسفند 1400) نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تغییر وضعیت داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است