Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش باشگاه پرسپولیس برای شکستن حکم یحیی گل محمدی ادامه دارد

باشگاه پرسپولیس امیدوار است با کاهش محرومیت سرمربی خود بتواند زمینه های نشستن یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس در بازی با ذوب آهن را فراهم کند.

به گزارش طرفداری، پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان و بازی خوبی که این تیم ارائه داد و توام شدن آن با تساوی استقلال مقابل سپاهان اصفهان بار دیگر امید را به اردوی سرخ ها برگردانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پرسپولیسی ها امیدوارند نه تنها دو امتیازی که از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به باشگاه استقلال داده شده برگردانده شود بلکه درخواست شان برای کاهش محرومیت یحیی گل محمدی نیز مورد بازیبینی قرار گیرد.

سرمربی پرسپولیس به دلیل تخلف در جریان دربی ۹۸ پایتخت به دلیل هل دادن داور مسابقه با ۶ جلسه محرومیت (۴ جلسه قطعی و دو جلسه تعلیقی) روبرو شد که دو جلسه از آن را پشت سر گذاشته اما برای کاهش آن درخواست خود را به کمیته استیناف ارسال کرده است. 

محمد محمدی که به تازگی حکم معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است، امروز پیگیر جلسه کمیته استیناف خواهد شد تا در صورت لغو محرومیت گل محمدی، او بتواند روی نیمکت پرسپولیس در دیدار دوشنبه هفته جاری مقابل ذوب آهن اصفهان بنشیند. حالا باید منتظر بود و دید با توجه به آن که هنوز زمان قطعی تشکیل جلسه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مشخص نشده، چقدر احتمال حضور گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس در بازی با ذوب آهن وجود دارد، احتمالی که بسیار بعید به نظر می رسد اما باشگاه پرسپولیس کماکان پیگیر آن است.

گفتنی است استقلال تهران در فاصله ۵ هفته مانده به پایان بازی‌های فصل جاری با ۵۷ و پرسپولیس با ۵۳ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام معاون ورزشی باشگاه علیه تیم خودی: آقای داور، به ضرر ما سوت بزن! اتهام امیرحسین صادقی به مهدی تارتار و مجتبی حسینی؛ غیرت پرسپولیس را می کشید! منچسترسیتی و تصمیم برای خط هافبک؛ پوگبا، دکلان رایس یا فرنکی دی یونگ؟ رودریگو: بنزما به من گفت پنالتی را به منچسترسیتی بزن و هت تریک کن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی

به گزارش “ورزش سه”، دیدار پیکان و شمس آذر از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دلیل محرومیت تماشاگران قزوینی، بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. این محرومیت تعلیقی، بعد از پرتا‌پ نارنجک در دیدار شمس آذر و تراکتورسازی، قطعی شد و حالا تماشاگران پُرشور قزوینی که در طول فصل حمایت ویژه‌ای از تیم خود داشتند؛ نمی‌توانند در این مسابقه حضور داشته باشند.

اما باشگاه شمس‌آذر حالا در اقدامی جالب توجه از هواداران خود دعوت کرده است که به هنگام تماشای مسابقه این تیم، از عکس‌العمل‌های خود فیلم بگیرند تا این باشگاه با انتشار در صفحه رسمی اینستاگرام خود، بار دیگر نشان دهد که علی‌رغم محرومیت تماشاگرانش، کماکان در این مسابقه هم تنها نبوده است. شمس آذر نوشته است:

میخواهیم شما رو در کنار خودمون حس کنیم
با توجه به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران شمس‌آذر از حضور در استادیوم ، برای همراهی ما در بازی امروز در خونه‌هاتون ، در طول مسابقه با تلفن‌همراه از خودتان و واکنش‌هایتان در طول ۹۰ دقیقه مسابقه شمس‌آذر-پیکان فیلمبرداری کرده و واکنش‌های جالب‌تان (مانند ویدیوی پس از گل یا موقعیت‌های حساس) را برای ما به آدرس ایمیل یا از طریق شماره تلگرامی که در پوستر درج شده ارسال نمایید . پس از مسابقه هایلایت بازی با گزیده‌ای از تصاویر شما منتشر خواهد شد .
ما همیشه کنار همیم»

دیگر خبرها

  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی