Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:34:34 GMT

عمل های زیبایی و سزارین پر متقاضی ترین خدمات درمانی در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۶۰۵۳

عمل های زیبایی و سزارین پر متقاضی ترین خدمات درمانی در شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، سید وحید حسینی ظهر شنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته بیش از ۴٠ درصد از خدمات بهداشتی در راستای عمل‌های زیبایی و ٢٠ درصد نیز عمل سزارین است که بیشترین متقاضی را در برخی از خدمات درمانی داشته است.

وی ادامه داد: بسیاری از مادران استان در تلاش اند تا زایمان را در مرکز استان یا در بیمارستان‌های خصوصی انجام دهند این در حالی است که این رویداد تنها به علت عدم آگاهی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در دو سال گذشته ٢٠٠ نفر از پزشکان فوق تخصص از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه خارج و در مطب‌های خصوصی مشغول به فعالیت شده‌اند اما طی شش ماه گذشته با جلوگیری از خروج آنها این عدد به دو نفر تقلیل یافته است.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در فارس نیز متذکر شد: با تلاش مردم و همکاری پرسنل مراکز واکسیناسیون، ٩٣.٥ درصد جمعیت هدف مشمول دریافت واکسن در استان دوز اول، ٨٨ درصد دوز دوم و ۴۹ درصد دوز سوم را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: دوز چهارم هم برای افراد پرخطر و سالمندان توصیه شده که امید است این مهم همانند گذشته با همکاری مردم انجام شود.

حسینی در خصوص جذب گردشگران سلامت نیز به استان فارس متذکر شد: در سال گذشته ١١ هزار گردشگر سلامت برای انجام خدمات درمانی وارد بیمارستان‌های فارس شده‌اند که هفت هزار و ۵٠٠ مورد آن برای امور چشم پزشکی و مابقی برای زیبایی و دیگر جراحی‌ها مراجعه کرده‌اند.

حسینی در ادامه درباره بیمارستان‌های فارس گفت: بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی در سایت دانشگاه در ورودی صدرا کارهای اجرایی آن انجام شده و حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است که از محل سفر رئیس‌جمهور تأمین اعتبار شد و امیدواریم که در سال آینده به چرخه خدمت برسد.

او با بیان اینکه بیمارستان نمازی دو نیز مکان‌یابی شده و درباره زمین آن به توافق اولیه رسیدیم، افزود: امیدواریم اجرای این بیمارستان را امسال شروع کنیم که یک هزار و ۲۰۰ تخت برای این بیمارستان در نظر گرفته شده و یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی است.

کد خبر 5483922

منبع: مهر

کلیدواژه: سزارین سیدوحید حسینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار آمار کرونا عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز گروههای جهادی آلودگی هوا سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم

مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان و رفع مشکلات آنها در حوزه برق گفت: امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر در این جزیره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، اسماعیل سالفی امروز، شنبه، در نشست با شهرداری و مدیر آب و برق سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های صرفه‌جویی انرژی در شبکه‌های برق، اصلاح روشنایی معابر درون و بین شهری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در قشم انجام شده است.

مدیر برق شهرستان قشم با تشکر از اهتمام شهرداری قشم و آب و برق منطقه آزاد برای رفع مشکلات شهری، به‌ویژه خاموشی‌های معابر سطح شهر، افزود: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در شهرستان است و کارکنان اداره برق با تمام امکانات و توان در حال ارائه خدمات به مردم نجیب این شهرستان هستند.

تعامل و هماهنگی ارگانها تنها راهکار ارایه خدمات مطلوب به شهروندان

شهردار قشم نیز در این نشست بر اهمیت هماهنگی و همکاری میان ادارات مختلف شهری و ارگان‌های ذی‌ربط جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

میرداد میردادی بیان داشت: تنها با تعامل و هماهنگی می‌توانیم بهبودی مطلوب در خدمات شهری را برای اهالی قشم فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگذاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است که همه ما باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد نیز در این نشست به اهمیت بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندها، به دستیابی به خدمات بهتر و مؤثرتر برای جامعه محلی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/+

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است