Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:44:42 GMT

سرمایه های سرگردان نشان از کمبود فرهنگ است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۶۵۵۰

سرمایه های سرگردان نشان از کمبود فرهنگ است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر شنبه در آئین افتتاحیه برنامه جامع اشتغالزایی و کارآفرینی دانش بنیان دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ در جامعه اظهار کرد: متأسفانه وجود سرمایه‌های سرگردان در خانه‌ها و شهر نشان از کمبود فرهنگ است.

وی افزود: وقتی کسی اشتغال آفرینی می‌کند در ابتدا برای خود شغلی ایجاد کرده و خود را نجات داده و همچنین سرمایه‌های سرگردان خود و شهر را نجات داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل جوانان و دانشجویان را سرمایه اصلی کشور دانست و گفت: مطالعات نشان می‌دهد در استان‌هایی که دارای مطالعه بیشتر هستند، پوشش اشتغال بیشتر است.

قاسمیان موضوع دانش بنیان را اشتغال و کارآفرینی پاک عنوان کرد و گفت: از دانشجویان انتظار می‌رود با ورود به عرصه دانش بنیان، استان را از مشکلات نجات دهند.

وی با بیان اینکه دانشجویان تا حد ممکن خیال پردازی کنند؛ چرا که خیال پردازی گام اول برای خلاقیت است، ادامه داد: همه دستاوردهای بشر محصول تمرکز بوده و در همین راستا دانشجویان تلاش کنند تا کارآفرین شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به حمایت مجموعه دولت از کارآفرینان تاکید کرد و گفت: اتاق معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری محل اتصال سرمایه و ایده به هم است.

کد خبر 5483913

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا قاسمیان استانداری اردبیل طرح اشتغالزایی کارآفرینی تولید دانش بنیان فرهنگ عمومی عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار آمار کرونا عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گروههای جهادی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی گفت: تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌‎گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محسن صفایی اظهار داشت: سپرده‌گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند، تصریح کرد: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: طی مراسمی امروز دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت‌کننده در این طرح قرار گرفت.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور