Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد عصر شنبه در پنجمین پاسداشت زحمات مدیران ادارات آموزش و پرورش استان گیلان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت مقام معلم با اشاره به طرح رتبه بندی فرهنگیان، گفت: در برنامه ششم توسعه قید شده که دولت موظف است لایحه رتبه بندی را تصویب کند اما این کار انجام نشد تا اینکه در اواخر دولت قبل این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه طرح رتبه بندی تحول بزرگی در حوزه آموزش و پرورش است، تصریح کرد: سه آیتم را از حکم حقوقی آموزش و پرورش شامل حق شغل، شاغل و فوق العاده را حذف کردند و رتبه بندی تصویب شد که منجر به قانونی شدن ۴ عنوان سیستم دانشگاهی می‌شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه دولت یک مرحله همسان سازی را انجام داده است، بیان کرد: مقرر شد تا امسال در تبصره دو قانون بودجه امسال یک مرحله دیگر از همسان سازی نیز انجام شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به ساماندهی و استخدام نیروی انسانی آموزش و پرورش که در مدارس غیر دولتی تدریس می‌کنند، گفت: مطابق با آزمون ماده ۲۸، به ازای هر سالی که فرد در مدرسه غیردولتی تدریس می‌کند امتیاز می‌گیرد و این طرح به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه مجلس در دادن رأی اعتماد بالا به اکثر وزرای دولت سیزدهم اشتباه کرده و به همین دلیل امروز شاهد چنین وضعیتی در بازار هستیم، افزود: دولت به آموزش و پرورش توجه ویژه نکرد البته دولت‌های قبلی نیز همینطور بودند معتقدم وزیر آموزش و پرورش باید شیخ الوزرا باشد.

وی با بیان اینکه دولت از فروش ارز ترجیحی در بازار ۵۰۰ هزار میلیارد آزاد می‌کند که طبق قانون باید پوشش کاملی برای داروها و تجهیزات ایجاد کند، ادامه داد: دولت موظف است کارت الکترونیکی برای مردم صادر کند و از محل همین ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به حساب مردم پول واریز کند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه رئیس دولت نهم و دهم قبل از گران کردن بنزین از دو ماه قبل به حساب مردم پول واریز کرد، بیان کرد: مجلس به شدت نگران وضعیت فعلی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه خیانت کارانی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی غذای سگ وارد کرده‌اند باید شناسایی و مجازات شوند، گفت: مجلس صبح فردا در جلسه غیرعلنی وضعیت فعلی ایجاد شده ناشی از حذف ارز ترجیحی را بررسی می‌کند.

کد خبر 5484073

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش جبار کوچکی نژاد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا گرد و غبار عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز گروههای جهادی سرپل ذهاب آلودگی هوا آموزش و پرورش کوچکی نژاد رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی