Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد محمدی در خصوص حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مدت‌ها بود در این مورد صحبت می‌کردیم که در کدام پست می‌توان کمک کنم. در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که در پست معاونت ورزشی می توانم بیشتر کمک کنم. درحال برنامه ریزی هستیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. در فوتبال پایه تلاش می‌کنیم متفاوت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا برای تیم آنچه که مدنظر سرمربی است فراهم و آرامش خوبی حاکم شود تا با تمام قوا در 5 هفته پایانی پیش برویم و نتیجه حداکثری را بگیریم. مطمئنا کادرفنی و بازیکنان تمام تلاششان را در زمین به کار می‌گیرند. ما هم در کادرمدیریتی تمام توانمان را می‌گذاریم تا بیرون از زمین حقی از تیم بزرگ پرسپولیس ضایع نشود.

وی در خصوص مدیریت تیم‌های پایه عنوان کرد: محسن خلیلی سال گذشته حضور داشت و زحمت زیادی هم کشید اما چند طرح و برنامه جدید از نفرات جدید آمده، امیدواریم در این هفته جلسات خوبی را برگزار کنیم و به جمع بندی برسیم. مطمئنا دیدگاه ما امسال نسبت به تیم‌های پایه متفاوت خواهد بود. بحث استعدادیابی را داریم. فقط به دنبال شرکت در مسابقات نیستیم. باید مثل تیم بزرگسالان بتوانیم کسب مقام و بازیکنان خوبی را از رده پایه به بزرگسالان معرفی کنیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که به واسطه اتفاقات گذشته در مورد او مطرح می شود، گفت: من با این جو خیلی غریبه نیستم. کسی که در بطن فوتبال باشد این شرایط را قطعا تجربه کرده، تمام انتقادات از طرف هواداران و پیشکسوتان را قبول می‌کنم. اصلا مساله خاصی نیست. جواب خاصی هم ندارم. این طبیعی و حق هر انسانی است که انتقاد کند. 

وی افزود: خیلی از دوستان محبت می‌کنند با پیام‌های خوبشان به من امیدواری می‌دهند که با جدیت و محکم کارم را انجام بدهم. با یک سری از پیام‌ها حالم خیلی خوب می‌شود. هوادار واقعی پرسپولیس را آنجا م‌ فهمم. برایشان اصلا فرد مهم نیست. تیم مهم است. همه می‌گویند کار خودت را محکم انجام بده و این برایم خیلی ارزشمند است. درست است که انتقاد وجود دارد اما همه را به جان می‌خرم. اصلا مشکلی نیست.

محمدی در گفت‌وگو با تهران ورزشی در خصوص اینکه آیا این انتقادات روی کارش تاثیر می گذارد، عنوان کرد: نه، قطعا با تمام وجود و بدون هیچ مشکلی کارم را انجام می‌دهم. درزمان بازی هم تمام تلاشم این بود که من را با عملکردم قضاوت کنند. مطمئنا در مدیریت هم تمام تلاشم را می‌کنم که دیدگاه منتقدان را با کارم تغییر بدهم. هیچ وقت جوابی ندارم. قطعا ادب و شخصیتم اجازه نمی‌دهد خدای ناکرده جواب کسی را بدهم. دوستان منتقد، منتقد من نیستند. آن‌ها می‌گویند شاید نفر بهتری می‌توانست برای پرسپولیس بیاید اما تمام تلاشم را می‌کنم که عرق و تعصبم را به این باشگاه با عملکردم نشان بدهم. سعی می‌کنم انتقادات را کم کنم و باعث خوشحالی کسانی که با دلسوزی انتقاد می‌کنند باشم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس محمد محمدی معاون ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعویض‌های اشتباه اوسمار باعث شد که بازی را از دست دهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم، تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس باشد و یا جریان بازی را عوض کند.

حمید درخشان سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو درباره عملکرد تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا گفت: فکر می‌کنم که تیم ما هم شروع خوبی داشته و هم بازی‌های خوبی را انجام داده است و با عملکرد خوب به جایی رسیده است که در فینال حضور دارد، من فکر می‌کنم تیم‌ها نسبت به سال گذشته که حضور داشتند تغییرات زیادی را داشتند که در زمینه فوتبالی رشد داشتند و نشان دادند که سال‌ها کار کردند و برنامه ریزی کردند و بر اساس آن توانستند بازی‌های خوبی را ارائه بدهند و کار را برای ما سخت‌تر کردند.

درخشان درباره نقاط ضعف تیم ملی در شب گذشته در مرحله نیمه‌هایی مقابل ازبکستان گفت: همانطور که در جام ملت‌های فوتبال شاهد بودیم، می‌بینیم که کشور‌های اطراف ما خیلی ترقی و پیشرفت کرده‌اند، به دلیل اینکه برنامه ریزی داشتند و رکن اصلی این تغییرات را در فوتبال جام ملت‌های آسیا دیدیم، که این تغییرات مثبت در فوتسال آن‌ها هم رخ داد که خوشبختانه بچه‌ها موفق شدند، موفقیت بازیکنان ایران این زمینه را مهیا کرد که ما هوشیار باشیم تا تلاش بیشتری کنیم و موقعیتمان را حفظ کنیم، اما نیاز به برنامه ریزی بلند مدت داریم و این کار‌ها نیاز به هزینه دارد تا این برنامه‌ها را در آینده داشته باشیم تا موفقیت‌های بیشتری را به دست بیاوریم.
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص این که دیدار نهایی برابر تایلند میزبان را چطور می‌بیند، اظهار کرد: مطمئناً تیمی که به فینال رسیده است تیم خوبی بوده است که در این مرحله حضور پیدا کرده است که این نشان دهنده سخت‌تر شدن کار برای ما می‌باشد، دیگه مانند گذشته نیست که برویم و به تیم‌های رقیب شیش گل بزنیم، زیرا که دیگه تیم‌ها برنامه ریزی دارند و کارفنی خود را توسعه می‌دهند، به همین خاطر کار سختی را در فینال داریم، اما بچه‌های ما توانایی این را دارند که در فینال هم بازی خوبی را انجام دهند که انشالله موفق می‌شوند.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی شب گذشته پرسپولیس و آلومینیوم که با پیروزی تیم اراکی همراه بود، گفت: با احترامی که در قبال تیم آلومینیوم قائل هستم، اما انتظارات از پرسپولیس بیشتر بود، تیم آلومینیوم هم دوندگی خوبی داشت و هم شرایط خوبی را برای خودش به وجود آورد و نکته اصلی مهم این بازی این بود که این تیم ناامید نشد و عقب هم افتاد خیلی تلاش کرد که به نتیجه دلخواه خود برسد و همین اتفاق هم افتاد و این تلاش جوابگو بود، اما این طرف قضیه هم ما دوبار جلو افتادیم و هر دوبار هم نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم که فکر می‌کنم دلایل فنی داشت و با تغییراتی که انجام دادیم باید به تیم کمک می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و تغییرات خوبی را نداشتیم و همین باعث شد که روند رو به جلو را از دست بدهیم و این اتفاق موجب شد که تیم آلومینیوم بیشتر روی بازی تسلط پیدا کند و بتواند تاکتیکش را پیاده کند روی پرسپولیس و سرخپوشان مجبور شدند دست و پا بسته قبول کنند و در نهایت بازی تساوی شد و این تساوی هم در نهایت رسید به ضربات پنالتی و پرسپولیس حتی بازیکنان خوبی را هم به عنوان ضربه زن پنالتی نداشت و ایت اتفاق باعث شد که جام را از دست بدهیم.

حمید درخشان در خصوص اینکه آیا قبول دارد تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد یا خیر ادامه داد: هرکسی نظر شخصی خود را بیان می‌کند، اما من از نظرفنی باید بگم که جام حذفی رویدادی است که می‌شود با قهرمانی در آن راحت‌تر به لیگ قهرمانان آسیا رسید، اما این اتفاق رخ نداد و تعویض‌های اشتباه سرمربی باعث شد که بازی را از دست دهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم، تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس باشد و یا جریان بازی را عوض کند، رفته رفته علاوه بر اینکه بازی را از دست دادیم شیرازه تیم به هم خورد و تاکتیک تیمی هم درست انجام نشد و در نهایت غافل گیر شدیم و بازی را واگذار کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد