Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ۳۱ اردیبهشت‌ سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی است و مسئولان این دانشگاه هر ساله در این روز برنامه‌های خاصی دارند، امسال همزمان با چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد ، مسئولان این دانشگاه برگزاری یک همایش علمی و فناورانه را ترتیب داده‌اند.

رویداد علمی و فناورانه «گام دوم» همزمان با چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد برگزار می‌شود تا به نوعی این دانشگاه وارد گام دوم فعالیت‌های خود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد که با شعار «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ، هزار شرکت فناور و خلاق» برگزار می‌شود، دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه آزاد در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

 در این زمینه  جواد علمایی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قرار است در رویداد گام دوم، بخشی از دستاوردهای ۴۰ ساله دانشگاه آزاد در حوزه های مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی و  غیره عرضه شود.

وی ادامه داد: برای این منظور، هر معاونت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت جداگانه برنامه‌ها و فعالیت‌های ۴۰ ساله در حوزه مربوط به خود را جمع‌آوری کرده و ارائه می‌کند تا هزار مورد از بهترین زیرساخت‌های پژوهش و فناوری دانشگاه به نمایش گذاشته شود.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هزار نفر از فعالان و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، علوم انسانی، علوم مهندسی، علوم پزشکی و صنایع خلاق و هزار مورد از کسب و کارهای نوپا و ایده‌های منطبق بر نیازهای کشور نیز در این رویداد حاضر هستند.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1139582 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی جواد علمایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد