Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:45:08 GMT

نمایشگاه «‌دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۱۶۴۹

نمایشگاه «‌دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم گشایش یافت

گروه استان ها- نمایشگاه عکس دهمین دوره دوسالانه هنرمندان قم مربوط به «بخش قم» با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان قم در نگارخانه فرهنگ گشایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از روابط‌عمومی دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم، نمایشگاه «بخش قم» دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم از 17 تا 29 اردیبهشت‌ماه جاری، از ساعت 10 تا 12 و 16 تا 20 در نگارخانه فرهنگ شهر قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) نبش کوچه 12 برای بازدید عموم دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

دبیر دهمین دوره دوسالانه هنرمندان قم با اشاره به اینکه برگزاری این دوسالانه حدود 20 سال سابقه دارد، گفت: در این دوره تلاش کردیم که موضوع آن را به شهر مقدس قم اختصاص دهیم که خوشبختانه بیش از 2 هزار قطعه عکس از بیش از 100 هنرمند عکاس به دبیرخانه این دوسالانه رسید.

ابراهیم سلیمانی افزود: از بین آثار رسیده در بخش قم این مجموعه نمایشگاهی در سه بخش «تک‌عکس»، «مجموعه‌عکس» و «عکس موبایلی» در معرض دید همگان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: رویکرد ما در این دوره، مربوط به آثار سال های پایانی قرن گذشته بود و تصویری از فضای استان قم در عرصه های مختلف در این نمایشگاه ارایه شده است.

رییس انجمن عکاسان استان قم خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم از 9 عکاس برگزیده تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی همچنین از نهادها و دستگاه‌هایی که از این دوسالانه حمایت‌های مالی و معنوی کردند، تقدیر و سپاسگزاری کرد و گفت: این دوسالانه توسط انجمن عکاسان استان قم با همکاری استانداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، شهرداری قم، شورای اسلامی شهر قم، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، حوزه هنری و نگارخانه فرهنگ برگزار می‌شود.

سلیمانی گفت: رویدادهایی همچون دوسالانه ها در رشته های گوناگون هنری مانند دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم، در همه جای جهان برگزار می‌شود و در استان قم نیز از سه دهه پیش این اتفاق رخ داده و در رشته‌های مختلف هنری مثل عکاسی، طراحی، گرافیک، خوشنویسی، نگارگری، تصویرسازی، کاریکاتور و نقاشی؛ این دوسالانه ها برگزار شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر)، پلاک 100، نبش کوچه 12، طبقه فوقانی نگارخانه فرهنگ مراجعه کنند و یا در قم با شماره تلفن 37838867 با پیش‌شماره 025 تماس بگیرند.

نهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم در سال 1397 برگزار شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نگارخانه فرهنگ استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آمادگی گروه‌های موسیقی این منطقه برای شرکت در جشنواره‌های بین المللی خبر داد و گفت: تعداد سه گروه موسیقی به منظور معرفی خرده فرهنگ‌های جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا از اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: از این سه گروه موسیقی، یک گروه موسیقی سنتی و دو گروه موسیقی مقامی به جشنواره‌های هنری بین المللی اعزام خواهند شد.

وی تنوع در موسیقی منطقه را برگرفته از استعدادهای هنرمندان دانست‌ و افزود: گروه موسیقی آوای منوجان به سرپرستی فرامرز زارعی یکی از این گروه‌های موسیقی است که به جشنواره هنری کشور قزاقستان اعزام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: گروه موسیقی سنتی لیکوی جنوب به سرپرستی علی یونس زاده از جیرفت نیز قرار است به جشنواره هنری کشور تونس اعزام شود.

وی اظهار کرد: گروه موسیقی مقامی کمنزیل به سرپرستی هوشنگ کردستانی یکی دیگر از این سه گروه موسیقی است که برای شرکت در جشنواره هنری به کشور ازبکستان شهر ضامین اعزام خواهد شد.

حسینی افزود: انتخاب این سه گروه موسیقی از جنوب کرمان برای شرکت در جشنواره‌های هنری بین المللی با توجه به مولفه‌های اعلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از اعزام گروه‌های موسیقی سنتی و مقامی به این جشنواره‌های هنری را، معرفی خرده فرهنگ‌های بومی و سنتی جنوب کرمان در سطح بین‌المللی دانست که باید بیش از این مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد