Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: این استان تا پایان هفته با بارش‌های رگباری، بارش تگرگ و سیلابی شدن رودخانه‌ها همراه است. - اخبار استانها -

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و اطلاع رسانی‌های قبلی، ناپایداری‌های جوی در استان تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو آسمان نیمه ابری بوده در ساعات بعد از ظهر و عصر شاهد افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق خواهیم بود و در برخی از مناطق به ویژه در ارتفاعات و کوهپایه‌ها بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به حجم بارش‌های روزهای قبل و تداوم بارندگی همچنان رخداد مخاطرات جوی از قبیل آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

محمدی ادامه داد: این وضعیت جوی تا صبح چهارشنبه (21 اردیبهشت) ماندگار بوده و در روز چهارشنبه به طور موقت جو استان به نسبت پایدار بوده و روز پنجشنبه و جمعه هفته این هفته با نفوذ سامانه بارشی دیگر، در غالب مناطق دوباره بارندگی آغاز می‌شود.

هواشناسی استان سمنان هشدار زرد صادر کرد؛ پیش‌بینی ورود توده غبار به استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی در اردبیل صادر شد هواشناسی ایران 1401/02/17؛ هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 13 استان

وی اظهار کرد: هم‌استانی‌ها به ویژه عشایران به هشدارهای هواشناسی توجه کنند چرا که از نظر دمایی نیز نوسانات قابل ملاحظه‌ای در استان پیش‌بینی نمی‌شود اما روز چهارشنبه را به دلیل وزش بادهای جنوبی، می توان گرمترین روز این هفته در نظر گرفت.

محمدی افزود: از شرایط فصلی و محلی، بارش‌های رگباری به صورت متناوب و با شدت و ضعف، توام با هوای خنک بهاری و وزش باد خزری تا روز پنجشنبه هفته جاری تداوم دارد و توجه به هشدار سطح نارنجی شماره 13 مرکز پیش بینی استان اردبیل توصیه می‌شود.

انتهای پیام/140/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواشناسی استان استان اردبیل پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم

سامانه بارشی جدیدی که به کشور وارد شد موجب گشت تا بسیاری از رودخانه‌ها طغیان کند و سیلابی شود. رودخانه شهر گلسار از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز نیز بر اثر بارش شدید باران سیلابی شد. این رودخانه از روستای کردان سرچشمه می‌گیرد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم لحظه طغیان رودخانه را به اشتراک گذاشت که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - البرز

بیشتر بخوانید:

رودخانه روستای کنجان چم با بارش‌های سیل آسا طغیان کرد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم
  • هشدار سیل و طوفان و تگرگ به ۱۸ استان | تهران در خطر بارش‌های سیل‌آسا
  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم
  • هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار نارنجی به کشاورزان/ گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید