Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@04:31:52 GMT

اسبقیان: هدفمان توانمندسازی معلولان است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۲۵۶۹

اسبقیان: هدفمان توانمندسازی معلولان است

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: ایران و فدراسیون بین‌المللی آیواز در یک راستا تلاش می‌کنند و آن توانمندسازی افراد ولیچری و قطع عضو است.‌

به گزارش ایران اکونومیست، رودی ون‌دن‌ابیل رئیس فدراسیون بین‌المللی آیواز (فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های ویلچری و قطع عضو) به همراه هیات اجرایی این فدراسیون از فدراسیون جانبازان معلولان و کمیته ملی پارالمپیک ایران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ایران در این نشست خبری گفت: من و همکارانم خوشحالیم که این نشست را در فدراسیون ایران برگزار می‌کنیم. همه ما برای رسیدن به یک هدف عالی در تلاش هستیم و آن چیزی جز توانمندسازی افراد ویلچری و قطع عضو نیست.

او در ادامه افزود: در کشور ما دولت و رهبر عزیز ما توجه ویژه‌ای به ورزش جانبازان و معلولان دارند و فعالیت ورزشکاران را دقیق رصد می‌کنند و وقتی وررشکاران ما در تورنمنت‌های بین‌المللی موفقیت کسب می‌کنند، آنها را تشویق می‌کنند. به نظرم این فرصتی بسیار ارزشمند برای آیواز برای تاسیس آکادمی رشته‌های ویلچری و قطع عضو در ایران است. این ظرفیت در کشور اسلامی وجود دارد که آکادمی را به نحو شایسته تاسیس و در بعد بین‌المللی آیواز و سایر کشورها را کمک کند. امیدوارم این اتفاق بسیار خوب وررشی بیفتد.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ایران در مورد میزبانی ایران از نخستین دوره بازی‌های زمستانی رشته‌های ویلچری و قطع عضو  گفت: امیدوارم این فتح بابی برای میزبانی از رشته‌های دیگر مثل وزنه برداری، دوومیدانی، پاراتیراندازی، رشته‌های تیمی مثل والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر و سایر رشته‌ها باشد. ما حاضریم مقدمات کار را با آیواز هماهنگ کنیم.

او با اشاره به اهمیت اخلاق ورزشی در ایران گفت: ما در کنار قهرمانی، اخلاق حرفه‌ای را فراموش نکرده‌ایم چرا که رهبر ما به مسائل اخلاقی خیلی تاکید دارد و شما ورزشکاران ما را در پارالمپیک توکیو دیدید که چه اندازه اخلاق‌مدارانه وارد مسابقات شدند و پیروزی‌هایشان را جشن گرفتند. ورزشکاران ما دوست داشتن انسان‌ها را در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند که این جزئی از آموزه‌های دینی ماست. رسیدن به درجات متعالی برای ما قبل از قهرمانی است‌.

او با بیان اینکه کمک به هم نوع و تمامی کشورها برابر با سیاست‌های کمیته پارالمپیک در اولویت برنامه‌های ایران قرار دارد، تاکید کرد: سیاست ایران این است که در میادین ورزشی قبل از قهرمانی، پهلوان بسازد. قطعا آقای رئیس و سایر اعضای آیواز صحبت‌های من را تایید می‌کنند.

اسبقیان بیان کرد: امیدوارم در کنار هم بتوانیم به اهداف و آرمان‌های جنبش پارالمپیک دست پیدا کنیم که همان آیین همت، عشق به میهن، روحیه جوانمردی و ایثار است. امیدوارم همه در کنار هم باشیم و بتوانیم به این آرمان‌های مهم دست پیدا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمد شروین اسبقیان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی