Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه امروز هیات رییسه که رسمی نبود، صحبت کرد

احسان اصولی بعد از جلسه غیررسمی امروز هیات رییسه قدراسیون فوتبال، در جمع خبرنگاران صحبت های مختلفی کرد. 

به گزارش طرفداری، احسان اصولی پس از پایان جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:

یازدهمین جلسه هیئت رئیسه را هفته پیش داشتیم که به دلیل عدم حضور دو نفر از اعضا رسمیت پیدا نکرد و به این هفته موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جلسه را ساعت 9 صبح برگزار کردیم که متأسفانه سراجی حضور نداشت. خانم موسوی هم به صورت آنلاین در جلسه شرکت کرده بود. بر اساس اساسنامه فدراسیون، جلسه هیئت رئیسه با حضور دو سوم اعضا به رسمیت شناخته می‌شود. دو سوم یعنی حداقل باید 8 نفر حضور داشته باشند. در جلسه امروز تنها عدم حضور سراجی را داشتیم.

اصولی افزود:

در جلسه امروز که از ساعت 9 تا 2 ظهر طول کشید، بحث‌های کاری و هم اندیشی داشتیم و موارد متعددی مطرح شد. می‌دانم جامعه فوتبال ممکن است نسبت به مسائل تیم‌ های ملی دغدغه و نگرانی داشته باشد ولی امورات فدراسیون در حوزه اجرایی با قدرت و قوت دنبال می‌شود و مباحث مربوط به تیم ملی فوتبال و برنامه‌ریزی‌هایی که برای بازی‌های تدارکاتی و حضور در جام جهانی انجام می‌ شود، با قوت خودش پیش می‌ رود. اگر برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد تأثیری در حوزه اجرایی ندارد. آن چیزی که برای هواداران و فوتبال دوستان اهمیت دارد سربلندی تیم های ملی ما به خصوص تیم ملی ما در جام جهانی است. به زودی اولین بازی تدارکاتی را در فیفادی برگزار خواهیم کرد. یکسری بحث‌ ها بین دو طرف فدراسیون‌ ها وجود دارد و به محض اینکه قرارداد نهایی شد زمان، تیم مقابل و مکان برگزاری بازی را اعلام می‌کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ادامه داد:

در بحث‌های اداری، تدارکات و تشکیلات نیز کارها پیش می‌رود. در هفته گذشته دو فراخوان برای البسه تیم ملی داشتیم که فردا آخرین مهلت آن است. هر کسی در این حوزه علاقه‌مند است و می‌خواهد شراکت داشته باشد می‌تواند پاکت پیشنهادی‌اش را بدهد. 21 اردیبهشت بازگشایی پاکت‌ها را خواهیم داشت. در بحث شریک تجاری فدراسیون فوتبال، برنامه‌ای را در حوزه فناوری طراحی خواهیم کرد که یک اتفاق نو خواهد بود. در این حوزه به یک مدل اقتصادی می‌رسیم تا فدراسیون به درآمد پایدار و اعداد قابل توجهی برسد. این اتفاق بدیع و نو و فراخوان آن هم جاری است.

اصولی در خصوص به رسمیت نداشتن جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون گفت:

بله امروز جلسه رسمی که یک سری مصوبات هیات رییسه را می خواهد، برگزار نشد. هفته بعد قطعا بر اساس همان قید 8 روزی که در اساسنامه هست، دعوت نامه صادر و از همکاران دعوت خواهد شد.

اصولی با اشاره به بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال افزود:

اساسنامه ما بن بست ندارد و مسیر بسته نیست. قطعا مسیر باز خواهد شد و در دو جلسه دیگر موضوع تعیین تکلیف می‌شود، حالا در این زمینه می‌خواهد همراهی شود یا نه ولی هفته بعد نیز جلسه‌ ای خواهیم داشت. اینکه کسی تصور کند دچار بن بست هستیم، چنین چیزی نیست و اساسنامه فدراسیون راه را برای ما باز کرده است.

احسان اصولی در واکنش به این سؤال که آیا جلسه هیئت رئیسه به رسمیت شناخته شد یا نه بار دیگر تأکید کرد:

عرض کردم جلسه امروز به رسمیت نرسید و مصوبه رسمی نداشت ولی خیلی از موارد را سرپرست و دبیرکل فدراسیون مطرح و هماهنگ کردند. بر اساس حوزه اختیاراتی که اساسنامه برای سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال قائل شده، در چارچوب آنها بحث کردیم تا کارها را پیش ببریم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به ناراحتی احمدرضا براتی دیگر عضو هیات رییسه مبنی بر اینکه برخی از اعضای مسئول زمان شهاب الدین عزیزی‌خادم همچنان در فدراسیون حضور دارند، گفت:

اینها نظر شخصی ایشان است و بازگو کردن آن بر عهده خودشان است. 

 اصولی در رابطه با استعلام حسن کامرانی‌ فر از فیفا برای رسمیت شناخته شدن هیات رییسه و ناراحتی براتی از اینکه چرا نظر او را نپرسیده‌اند، گفت:

خطاب نامه‌ای که از سوی فیفا داده شد به سرپرست فدراسیون فوتبال بود و کسانی که در فدراسیون حضور داشتند، در جریان قرار گرفته بودند. این نامه به من هم داده نشد.

او در مورد اینکه ظاهرا نظر کمیته حقوقی فدراسیون هم لحاظ نشده است، گفت:

باید بررسی کنیم و نمی‌دانم نظر کمیته حقوقی گرفته شده است یا نه. درباره این موضوع کسب اطلاع نکرده‌ام.

احسان اصولی در ادامه افزود:

محور کارهای ما باید قانون و اساسنامه باشد. یک جاهایی که اگر اساسنامه تردید داشته باشد، بر اساس ماده 85 تفسیر هیات رییسه دارد و بعد از آن هم مراجع AFC و فیفا. اگر کسی به ما گفت مبنای محاسبه رسمیت شناخته شدن جلسه هیئت رئیسه دو، سوم باشد و مصوبه‌ای داشته باشید، بعدها که به براساس استناد به این موضوع به مشکل خوردید، چه کار می‌کنید؟ بنابراین، اساس این ماجرا در هیئت رئیسه بحث شد. ملاک ما قانون و اساسنامه است و باید براساس آن عمل کنیم.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مهرداد سراجی اعلام کرده در جلسات هیئت رئیسه شرکت نمی‌کند، گفت:

ما این حرف‌ها را با حسن نیت می‌ بینیم و برداشت دیگری نمی‌ کنیم. ان‌شاءالله امروز ایشان گرفتار بودند و نتوانستیم با او ارتباط برقرار کنیم و امیدواریم مهرداد سراجی در جلسات بعدی حضور داشته باشد.

احسان اصولی در واکنش به اظهارات براتی که گفته بود دنبال سهم خواهی نبود و گزینه اصلی سرپرست فدراسیون فوتبال بوده که آن را نپذیرفته است، گفت:

چرا فکر می‌کنید باید حرف‌های براتی را تفسیر کنم؟ من درباره جلسه امروز صحبت می‌کنم و درباره عقاید ایشان حرف نمی‌زنم.

اصولی در رابطه با شایعه برکناری حسن کامرانی‌فر از دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت:

قبلا هم گفته بودیم چنین چیزی مطرح نیست. برخی مواقع گمانه زنی رسانه‌ای می‌شود ولی اگر اشتباه نکنم طبق ماده 67 اساسنامه، بحث نصب و عزل دبیرکل فدراسیون بر اساس پیشنهاد رئیس و در حال حاضر سرپرست فدراسیون است. در حال حاضر چنین دستوری از سوی میرشاد ماجدی نداشته‌ ایم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه اختلاف‌ها در فدراسیون و هیات رییسه چه زمانی قرار است حل شود، گفت:

اختلاف در همه جا هست و شاید اختلاف‌ ها باعث شود کارها دقیق‌ تر و پخته‌ تر پیش برود. در رابطه با برکناری رییس فدراسیون فوتبال، مدارک و مستنداتی که اعضای هیات رییسه طبق ادله جمع‌آوری کردند در جلسه مجمع به اعضا ارائه خواهد شد. تصمیم با مجمع است و ما هم تابع مجمع خواهیم بود.

اصولی درباره حضور شهاب الدین عزیزی‌خادم در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یادآور شد:

من هم شنیدم که ایشان در این کمیته حضور یافته‌ اند. پرونده‌ای در کمیته اخلاق تشکیل شد تا کار پیش برود. ارکان قضایی فدراسیون کاملا مستقل است و ما دخالتی در این حوزه نداریم. تصمیم‌ گیری و دعوت افراد طبق نظر کمیته اخلاق دنبال می‌ شود.

او درباره اینکه قرار است چه زمانی جلسه هیات رییسه به رسمیت شناخته شود، گفت:

بند 7 ماده 33 اساسنامه در خصوص پست‌ های بلاتصدی اعضای هیات رییسه کاملا روشن و شفاف است. یک جا می‌گوید هر عضوی به تعداد 4 جلسه متوالی دعوت شود و غیبت کند، پستی برای تصدی نخواهد داشت. وقتی برای جلسه رسمی دعوت می‌شوید، آن دعوت ملاکی برای حضور و غیاب قرار می‌گیرد.

اصولی افزود:

در فضای ثبات، دور از تنش و هیجانات کاذب بهتر می‌توانیم به فوتبال ملی‌ مان کمک کنیم. در حال حاضر ارکان اجرایی فدراسیون کارش را انجام می‌ دهند. اتفاقات خوبی در پیش داریم و بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی برگزار خواهیم کرد. انشاالله هفته آینده جلسه خواهیم داشت و جزییات آن را خدمت شما عرض خواهیم کرد.

تا به حال کسی پاداش های غیرقانونی را به فدراسیون پس داده است؟ اصولی در پاسخ به این سال گفت:

اطلاعی از این موضوع ندارم.

اصولی همچنین درباره کمک مجلس چه زمانی به شما پرداخت می شود، عنوان کرد:

مجلس مصوبه خوبی داشته و از دوستان تشکر می کنم. این بودجه به سازمان برنامه و بودجه رفته، ابلاغ شده، مکاتباتی صورت گرفته که امروز هم در مورد آن صحبت شد. تقسیم کاری بین اعضا در حوزه اجرایی، مالی و خزانه داری می شود. امیدوارم به زودی تا هفته اول خرداد بتوانیم بخشی از این مبلغ را بگیریم چون مرحله به مرحله براساس اقداماتی که انجام می دهیم و ارائه برنامه ها، بودجه پرداخت می شود.

اصولی در مورد عدم قرارداد دستیاران دراگان اسکوچیچ گفت:

اسکوچیچ قرارداد دارد اما در رابطه با دستیارانش، مکاتباتی با سرپرست فدراسیون داشته‌اند. چون این بحث فنی است و ماجدی بیشتر روی این حوزه تسلط دارد خودشان می‌توانند توضیح دهند یا پس از کسب اطلاع توضیح خواهم داد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال سرپرست فدراسیون جلسه هیئت رئیسه رسمیت شناخته احسان اصولی جلسه امروز تیم ملی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: متاسفانه در استانی به بزرگی اصفهان فقط دو هیئت شهرستانی با سرپرست اداره می‌شوند و در مجمع اجازه رای دارند و این نشان دهنده عقب‌ماندگی غیرقابل توصیفی است که در این هیئت ایجاد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان، مازیار ناظمی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان گفت: این روز را به همه مردم شهیدپرور اصفهان و خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی استان تبریک می‌گوییم. آخرین مجمع هیئت استان اصفهان در تاریخ 6 خرداد ماه سال 1400 برگزار شد و هیئت استان طی هزار و 74 روز گذشته با سرپرستی اداره شده و این اصلا زیبنده استان اصفهان نبود.

وی افزود: متاسفانه در استانی به بزرگی اصفهان فقط دو هیئت شهرستانی با سرپرست اداره می‌شوند و در مجمع اجازه رای دارند و این نشان دهنده عقب‌ماندگی غیرقابل توصیفی است که در این هیئت ایجاد شده و دیگر به حواشی گذشته که در شان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی و همچنین ورزش کشور نیسا، نمی‌پردازیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با تاکید بر لزوم و اهمیت جریان امیدواری در کشور، گفت: افراد حاضر در مجمع امروز نماینده کل استان و ورزشکاران کل کشور هستند، بنابراین باید نگاه‌مان به ساماندهی هیئت باشد؛ اگر اداره کل ورزش و جوانان پای کار نباشد، هیئت‌های ورزشی نیز موفق نخواهند بود و به همین دلیل از آقای جواد محمدی و ارکان اداره کل استان کمال تشکر را دارم.

واکنش فدراسیون اتومبیلرانی به خبری درباره ناظمیتأیید حکم علیه رئیس فدراسیون اتومبیلرانی با رأی دیوان عدالت اداری/ ناظمی رفتنی می‌شود

 

وی از برگزاری 10 رویداد ملی و کشوری تا تاریخ یازدهم خرداد ماه آینده خبر داد و افزود: ما از 5 فروردین ماه سال جاری درحال برگزاری رویدادهای مختلف با محوریت برون‌سپاری به استان‌ها هستیم و جای استان اصفهان خیلی خالی بود و ما در این مدت با آقای محمدی پیرامون دفاع از حقوق هیئت صحبت‌ و تبادل نظر زیادی انجام دادیم؛ برخی از اتفاقات در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به اعتماد جامعه مخاطب و اعتبار این رشته صدمه وارد کند و از رسانه‌ها خواهش می‌کنم تا با پوشش اخبار و اتفاقات خوب این حوزه اجازه ندهند که اتفاقات تلخ قبلی تکرار شود.

ناظمی ادامه داد: خوشبختانه امروز مدیرکل استان پای کار است و برای برگزاری مجمع امروز پیگیری زیادی انجام داد و این دلسوزی بسیار ارزشمند است؛ برنامه‌ها با پیگیری و حوصله زیاد پیش خواهد رفت و خواهشمندم که از رئیس آینده هیئت تمام قد حمایت کنیم تا اتفاقات خوبی در این رشته رخ دهد‌.

وی اضافه کرد: همین جا قول می‌دهم که از هیئت اصفهان حمایت کنیم و در نظر داریم که دوره‌های مختلفی آموزشی را در استان برگزار کنیم و اگر این اتفاق محقق شود، از هیئت رئیسه فدراسیون موافقت لازم را گرفته‌ام که 80 درصد درآمدها پس از کسر هزینه در اختیار هیئت قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون گفت: هر استانی که میزبانی مسابقات قهرمانی را بر عهده بگیرد، 75درصد درآمدها متعلق به هیئت مربوطه بوده و این مهم در راستای توانمندسازی هیئت‌های استانی در دو سه سال اخیر انجام شده است.

وی پس از انتخاب "مرتضی حسینی " به عنوان رئیس هیئت گفت: ایشان سال‌ها در حوزه رسانه فعالیت کرده و از نظر شان مدیریتی و برنامه‌ها و دیدگاه کاملا مورد پسند است و باید به ایشان کمک شود تا برنامه هایش را عملی کند.

ناظمی گفت: فدراسیون بابت این مدت به هیئت استان بدهکاری دارد و امیدوارم رئیس جدید بتواند شرایط را ساماندهی کند و به عنوان رئیس فدراسیون این قول را می‌دهم که میزبانی هر کدام از رویدادهای کشوری که در توان هیئت باشد را به اصفهان بدهیم و طی سال آینده هیئت استان سهم مهمی از رویدادهای ملی و کشوری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از هیئت استان اصفهان 3 خواسته مهم داریم، افزود: ما انتظار داریم که هیئت استان به بحث آموزش به صورت ویژه بپردازد؛ آکادمی فدراسیون در استان‌ها شعباتی دارد و حتما یکی از این شعبه‌ها در استان اصفهان افتتاح خواهد شد؛ همچنین موضوع استعدادیابی مسئله بسیار مهمی است و می‌توانیم میزبانی جشنواره ملی استعدادیابی را با حمایت اداره کل به استان اصفهان واگذار کنیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات