Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:28:34 GMT

هدر رفت منابع شهرداری تبریز!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۶۸۵

هدر رفت منابع شهرداری تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر امروز  یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در هفتادمین جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: یکی از هدررفت‌های منابع شهرداری در حوزه بیمه است که من این مهم را به جد پیگیر بودم و در این راستا طرحی را هم ارائه کردم.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: از شهردار تبریز تقاضا دارم در این خصوص گزارشی به اعضای شورای شهر ارائه دهد تا تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی تعیین‌تکلیف شود/ لزوم مناسب‌سازی معابر شهری برای افراد معلول

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در جلسه شورای شهر تبریز گفت: لازم است پروزه‌‍‌های نیمه‌تمام عمرانی هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود.

یاسین بجانی اظهار کرد: از شهردار تبریز تشکر می‌کنم که لایحه نوسازی ناوگان تاکسیرانی را سریعا پیگیر شد چراکه ناوگان تاکسیرانی ما فرسوده است و لازم است به‌روز رسانی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: لازم است پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، مخصوصا پروژه‌های مشارکتی علی‌الخصوص میدان فهمیده که منجربه نارضایتی شهروندان شده است.

بجانی یادآور شد: مناسب‌سازی و به‌سازی معابرشهری برای افراد کم‌توان جسمی و معلول نیز در حوزه عمرانی از یاد رفته که تقاضا می‌کنیم شهردار در این خصوص دستور ویژه صادر کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تبریز شهرداری تبریز جلسه شورای شهر تبریز ناوگان تاکسیرانی معابر شهری عضو شورای شهر تبریز شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور، مدیران این باشگاه هنوز نتوانستند مجوز‌های لازم را برای حضور یحیی گل محمدی دریافت کنند و بعید است یحیی بتواند حداقل این هفته تراکتور را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند.

حمید مطهری، محمد نصرتی و محمد عسگری فعلا کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند و قرار است به زودی مربی سابق پرسپولیس هم به این کادر اضافه شود.

حسن تشکری نیا مربی بدنسازی که یحیی او را به پرسپولیس آورد تا در کنار لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی قرار بگیرد و کار کند، گزینه تراکتوری‌ها برای حضور در این تیم است و گویا توافقات لازم هم در این خصوص انجام شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها