Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:28:55 GMT

پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال وام به ۴۵ واحد تولیدی سمنان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۵۵۴۶

پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال وام به ۴۵ واحد تولیدی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار کرد: در سال گذشته مشکلات ۲۱۷ واحد تولیدی مشکل‌دار در ۷۲ جلسه کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این جلسات، ۳۸۰ مصوبه در جهت رفع موانع پیش رو توسط اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: از مجموع مصوبات کارگروه، ۴۷ درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۲۱ درصد مربوط به امور زیرساختی، چهار درصد مربوط به امور مالیاتی، سه درصد مربوط به امور تأمین اجتماعی، ۲۰ درصد مربوط به امور سرمایه‌گذاری و چهار درصد سایر موارد است.

تشنه‌دل ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۴۵ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شده که از این تعداد ۲۰ واحد مربوط به بخش صنعت و ۲۵ واحد مربوط به بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی پنج واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از عملکرد بانک‌های استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و تسهیلات سفر ریاست جمهوری به استان ارائه شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان سمنان تسهیلات رونق تولید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان سمنان واحد تولیدی سمنان درصد مربوط به امور واحد تولیدی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه