Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:46:19 GMT

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۹۲۳۲

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی آغاز شد

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی از سوی بانک سپه آغاز شده است، گفت: با رفع مشکلات سامانه‌های پرداختی، باقی بانک ها نیز به زودی پرداخت وام را آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «مجید جودی» در خصوص اجرایی شدن تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی و همچنین اجرای واحدهای مسکونی روستایی تحت مسئولیت بنیاد، اظهار کرد: سال گذشته ۱۳۵ هزار خانوار برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی به بانک معرفی که ۷۵ هزار نفر از این تعداد، عقد قرارداد کرده و کار احداث واحدهای مسکونی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با ارائه پیشنهاد افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان و تصویب و ابلاغ آن بخش عمده‌ای از متقاضیان تسهیلات مسکن روستایی خواستار دریافت این تسهیلات بودند و به همین دلیل در روند اجرای مسکن روستایی وقفه‌ای ایجاد شد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص دلایل تأخیر در پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی توضیح داد: سامانه پرداخت تسهیلات مشکلاتی داشت که در تفاهم وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این مشکل حل شده است.

جودی گفت: همچنین در خصوص افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی ضمانت‌نامه سازمان برنامه و بودجه نیاز بود که معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص رفع این مشکل قول مساعد داده است و ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن به زودی آغاز خواهد شد.

وی توضیح داد: بانک سپه تنها بانکی است که ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی را آغاز کرده است که امیدواریم با رفع مشکلات، سایر بانک‌ها نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون بنیاد مسکن افزود: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن امکانی است که واحدهای مسکونی روستایی بتوانند با کیفیت احداث شوند. زیرا اگر افزایش تسهیلات در بخش مسکن روستایی محقق نمی‌شد واحدهای مسکونی آغاز شده روستایی که به مرحله‌ای از پیشرفت فیزیکی رسیده‌اند به تعدادی واحد مسکونی نیمه‌کاره تبدیل می‌شد که برای بخش مسکن نیز زیان‌ده محسوب می‌شود.

جودی با یادآوری اینکه سال گذشته ۷۵ هزار واحد از ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی آغاز شده است، اعلام کرد: امسال نیز تمام تلاش این است که ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی تحت مسئولیت بنیاد آغاز و در عین حال عقب‌ماندگی سال گذشته نیز جبران شود.

کد خبر 573814

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی بانک سپه مسکن روستایی سقف وام مسکن روستایی تسهیلات مسکن روستایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی واحدهای مسکونی بنیاد مسکن آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در توییتی نوشت:

«هفته قبل سندی تکان دهنده درباره پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران بدستم رسید که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش میکنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، بطور متوسط کمک هزینه مسکن دریافت کردند.

رونوشت:مهندس چمران»

دیگر خبرها

  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است