Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:16:13 GMT

انبار احتکار روغن و شکر در شکوهیه قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۰۸۶۶

انبار احتکار روغن و شکر در شکوهیه قم کشف شد

گروه استان ها ـ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قم از کشف یک انبار احتکار روغن و شکر در شهرک شکوهیه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاهاطلاع‌رسانیپلیس، حسین برزگر در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در شهرک شکوهیه اقدام به احتکار روغن و شکر کرده است، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مأموران در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، 2هزار و 500 کیلوگرم شکر و 13 هزار و 920 کیلوگرم روغن خوراکی به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی توقیف و متهم نیز به مرجع قضائی استان معرفی شد.

برزگر، ارزش اموال مکشوفه احتکار شده را به زعم کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال دانست.

35 تن آرد احتکار شده در ری کشف شد310 تن گندم احتکارشده در استان کردستان کشف شد1.4 میلیارد تومان کالای اساسی در انبار احتکار شده مشهد کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قم از هموطنان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قمه‌کشی در ارومیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان