Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:29:04 GMT

یکی از مدیران شهرستان زرند به دلیل ترک فعل به دادسرا احضار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۲۷۴۲

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بلوچ زاده افزود: طبق گزارش نیروی انتظامی، ترک فعل یکی از مدیران ادارات ارائه دهنده خدمات عمومی، موجب اختلال در روند خدمت رسانی به بخشی از مردم شهرستان زرند شده بود که بلافاصله برای فرد مذکور پرونده قضائی تشکیل و به دادسرا احضار شد.

وی بیان کرد: هر جرمی دلایلی دارد و ما با بررسی دقیق تمام جوانب، نقش دستگاه‌ها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم تا اگر ترک فعلی در مسیر انجام یک جرم، صورت گرفته باشد متناسب با کم کاری، اهمال و یا خودداری مسئولان از انجام وظایف قانونی خود، اقدامات قضائی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب زرند از سرقت به عنوان یکی از جرایم پرتکرار در این شهرستان نام برد و خواستار پیشگیری‌های بیشتر و مؤثرتر دستگاه‌های اجرایی و مردم در این راستا شد.

حجت الاسلام بلوچ زاده خاطرنشان کرد: سرقت‌های اموال عمومی از قبیل سیم‌های مخابراتی بعضاً موجب اختلال در روند زندگی مردم می‌شود و ضرورت دارد مسئولان با حساسیت بیشتری این موضوعات را پیگیری کنند و دستگاه قضائی نیز در چارچوب قوانین و مقررات از مدیران حمایت خواهد کرد.

این مقام قضائی گفت: با نصب دوربین‌های سطح شهر و روستاها میزان جرم کاهش یافته ولی همچنان ما پیگیری خواهیم کرد تا ان شاالله روزی آمار بزه ارتکابی از سوی خلافکاران را به پایین‌ترین درجه سوق دهیم و این با کمک و همکاری تمام دستگاه‌ها و نیز شهروندان محقق خواهد شد.

کد خبر 5485735

منبع: مهر

کلیدواژه: زرند دادگستری کرمان ترک فعل بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی خراسان رضوی آلودگی هوا گرد و غبار بسیج سازندگی عملیات بازی دراز مشهد صعود به بازی دراز احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن تاکید بر احصاء مشکلات گفت: مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات شهرستان را شهر به شهر و روستا به روستا با همراهی مدیران، به صورت میدانی در محل بررسی و رسیدگی می‌کنیم.

وی گفت: در برنامه حضور میدانی و برنامه‌ریزی شده در مناطق شهرستان کاشان، حتی اگر 20 درصد مصوبات هم اجرایی و به نتیجه برسد به اهداف خود رسیده‌ایم؛ ما باید تا آنجایی که می‌توانیم با کارکرد خود امید و رضایتمندی را در مردم ایجاد کنیم.

محمدی فشارکی در ادامه ضمن تاکید بر حضور میدانی مدیران شهرستان کاشان برای احصاء و رفع مشکلات حوزه مربوطه افزود: در شهرستان کاشان فاصله‌ای بین مدیران و مردم نباید وجود داشته باشد و مدیران خود باید در میدان حضور داشته و به مشکلات رسیدگی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اهمیت توجه به روستاها خاطر نشان کرد: با نگاه ویژه به روستاها و آماده‌سازی فضای آن برای زندگی، باید زمینه مهاجرت معکوس و امکان انتخاب روستا برای زندگی را برای مردم فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به مهم بودن مسئولیت هر فرد در جایگاه خود گفت: عرصه مسئولیت، عرصه پاسخگویی است که هر شخص در برابر مسئولیت و اختیاراتی که برعهده دارد باید پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها از مسئولان شهرستان کاشان گلایه‌مند هستند چراکه برخی از مسئولان خدمات انجام شده در دستگاه خود را به موقع اطلاع رسانی نمی‌کنند؛ مردم باید متوجه عملکرد مسئولان شده و این مهم با بیان دستاوردها و خدمات از طریق رسانه‌ها محقق می‌شود.

محمدی فشارکی گفت: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان کاشان انجام شده اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست در حالی که مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع رسانی از خدماتشان نمی‌کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند