Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:28:30 GMT

کشف هفت تن آرد و ۶۵ هزار عدد تخم مرغ قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۴۹۶۷

کشف هفت تن آرد و ۶۵ هزار عدد تخم مرغ قاچاق

علیرضا دلیری گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه مبنی بر وجود مقدار زیادی آرد قاچاق دپو شده در یک واحد مسکونی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ماموران کلانتری ۲۳ تعاون با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی منزل مذکور در شهرک کرناچی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در بازرسی‌های انجام شده ۱۷۵ کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد قاچاق به وزن هفت تن و به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

 آرد کشف شده قرار بوده به خارج کشور قاچاق شود یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شد.

کشف ۶۵ هزار عدد تخم مرغ قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۶۵ هزار عدد تخم مرغ قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

ایمان مرادی گفت : ماموران انتظامی روانسر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۶۵ هزار عدد تخم مرغ قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

 یک نفر در این خصوص دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف سه تن نهاده دامی قاچاق در شهرستان صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از کشف سه تن نهاده دامی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

منوچهر رضایی گفت: ماموران یگان امداد صحنه حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته سه تن نهاده دامی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف انباری با سه خودروی مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف انباری با سه خودروی مسروقه شناسایی شده و ده‌ها خودرو دیگر در کنگاور خبر داد.

عنایت فلاحی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و شکایت مال باختگان، موضوع به صورت ویژه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و اکیپی از کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را دنبال کردند.

تحقیقات در این زمینه با جدیت در حال انجام بود تا اینکه کارآگاهان هنگام گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک انبار اوراقی قطعات خودرو مشکوک شدند.

در بازدید از این انبار ضمن کشف حجم عظیمی از قطعات خودرو‌های مختلف، کارآگاهان متوجه شدند سارقین خودرو‌های سرقتی این انبار را تبدیل به قطعات مختلفی کرده و اقدام به فروش آن‌ها می‌کنند.

یکی از سارقین در محل دستگیر و یک سارق دیگر نیز طی یک عملیات پیچیده از یکی از روستا‌های استان‌های همجوار دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای قاچاق به ارزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد